قدس آنلاین- یزد : مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد گفت : شرایط برای راه اندازی دو کارگروه خط گرم دیگر در استان فراهم شده که ما را به سمت کاهش خاموشی و افزایش رضایتمندی بیشتر مردم سوق خواهد داد.

 گروه های عملیاتی خط گرم در استان یزد افزایش می یابد

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،مهندس محمدرضا صحتی در بازدید از دوره آموزش عملی خط گرم با اشاره  به رابطه مستقیم میزان خاموشی اعمال شده به مشترکین با سطح رضایتمندی شهروندان اظهارداشت :افزایش تعداد کارگروه های خط گرم در سطح استان ، نقش موثری در کاهش خاموشی ها خواهد داشت.

وی برگزاری دوره آموزشی سطح یک خط گرم ویژه بهره برداران شبکه را اقدامی در جهت توسعه خط گرم دانست و افزود : تجهیزات لازم برای راه اندازی گروه دوم خریداری شده و در اسفندماه شاهد فعالیت افراد آموزش دیده این دوره آموزشی خواهیم بود.

این مسئول تصریح کرد : اصلاح و نصب رابط ها و جمپرها ، تعویض ایزولاتورهای شبکه و فعالیت های مقدماتی در سطح یک و فعالیت های گسترده نظیر تعویض پایه و کراس آرم و سکوی ترانسفورماتورها در شرایط خط گرم توسط نیروهای آموزش دیده سطح دو انجام می شود.

مهندس صحتی تسریع در برگزاری دوره سطح دو ویژه بهره برداران آموزش دیده را یادآور شد و افزود: رایزنی برای خرید تجهیزات و وسایل موردنیاز  با تامین کنندگان برای به کارگیری کارگروه سوم انجام شده و بزودی ، از تخصص آنان بهره خواهیم گرفت.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد با اشاره به اینکه استان یزد نسبت به متوسط کشوری در حدود یک پنجم کمتر با خاموشی برق روبه رو است، اظهار داشت: در حال حاضر خاموشی در استان یزد حدود 170 دقیقه در سال است و چشم انداز ما این است که میزان خاموشی ما به 21 دقیقه در سال کاهش یابد در حالی که در کشور این آمار حدود هزار دقیقه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.