قدس آنلاین از شهرکرد، آناهیتا موجودی؛خودروي توقيفي"پژو ۴۰۵" روانه پارکينگ و متهم نيز پس از تشکيل پرونده، براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

دستگيري سوداگر مرگ با ۱۸۳ گرم شيشه در شهركرد 

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر استان از دستگيري سوداگر مرگ با 183گرم موادمخدر از نوع شيشه در شهركرد خبر داد.

سرگرد رستم بهرامي در تشريح اين خبر بيان داشت: در پي دريافت گزارش‌هاي متعدد مبني بر فروش و توزيع موادمخدر از نوع شيشه توسط شخصي در شهركرد، موضوع به طور ويژه در دستور كار ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

بهرامي افزود: ماموران با تحت نظر قرار دادن آمد و شدهاي اين متهم، با برقراري ايست و بازرسي در محور اصفهان – شهركرد، خودروي وي را متوقف و در بازرسي از اين خودرو موفق به كشف 183 گرم مواد مخدر از نوع شيشه كه به طرز ماهرانه جاساز شده بود شدند.

وي خاطرنشان کرد: خودروي توقيفي"پژو 405" روانه پارکينگ و متهم نيز پس از تشکيل پرونده، براي سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

بهرامي، در پايان از شهروندان خواست که در صورت مشاهده هرگونه ناامني، شرارت و يا فعاليت مشکوک در زمينه توليد و توزيع موادمخدر، موضوع را به سرعت از طريق مركز فوريت‌هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.