دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل گفت: یکی از نهادهایی که در امر پیشگیری و آگاهسازی در زمینه اعتیاد تاثیر بسزایی دارد، آموزش و پرورش است که انتظار می‌رود مشارکت این نهاد در حوزه پیشگیری از اعتیاد در اردبیل افزایش یابد.

 مشارکت آموزش و پرورش اردبیل در امر پیشگیری از اعتیاد افزایش یابد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،صادق سروری پیش از ظهر امروز در همایش اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر در شهرستان نیر اظهار داشت: در راستای مبارزه قاطع با مواد مخدر و شیوع این مواد خانمانسوز در جامعه نیازمند همکاری و مشارکت همه‌جانبه مردم در این امر هستیم.

وی تصریح کرد: باید تلاش و جدیت بر این باشد تا نیروهایی مردمی در این زمنیه مشارکت و همکاری لازم را داشته باشند که این امر نیازمند آگاهسازی و اطلاع‌رسانی مناسب و شایسته در این زمینه است و انتظار می‌رود اقدامات اساسی در زمینه فرهنگسازی در این حوزه انجام شود.

سروری با بیان اینکه باید تلاش کنیم تا اقدامات پیشگیرانه از اعتیاد در سطح استان اردبیل افزایش یابد، گفت: یکی از نهادها و سازمان‌هایی که در امر پیشگیری و آگاهسازی در زمینه اعتیاد نقش و تاثیر بسزایی را ایفا می‌کند نهاد آموزش و پرورش است چرا که با قشر عظیمی از مردم جامعه و با گروه سنی حساسی در ارتباط بوده و در این زمینه می‌تواند نقش‌آفرینی شایسته‌ای داشته باشد.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان اردبیل با اشاره به راهکارهای مبارزه با مواد مخدر در جامعه بیان کرد: برای توفیق در این امر و بکارگیری شایسته این راهکارها باید تلاش کنیم تا از نیروهای مردمی استفاده لازم و بهینه را داشته باشیم تا بتوانیم جامعه و جوانان را از آسیب‌های مختلف مواد مخدر در جامعه مصون نگه داریم.

وی از کشف و ضبط 750 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان خبر داد و افزود: این میزان مواد مخدر از ابتدای سال تا کنون در مناطق مختلف کشف و ضبط شده است که با تداوم امر مبارزه با قاچاق مواد مخدر تلاش و جدیت بر این است تا معضل اعتیاد به مواد مخدر را در استان اردبیل کاهش دهیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.