۲۸ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
کد خبر: 350615

در قسمت گفت و شنود شماره امروز (۲۸ بهمن) روزنامه کیهان، به لیست انتخاباتی پیشنهاد شده از سوی شبکه بی بی سی پرداخته شده است.

توصیه انتخاباتی BBC به مردم ایران!

 به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، در قسمت گفت و شنود شماره امروز (28 بهمن) روزنامه کیهان، به لیست انتخاباتی پیشنهاد شده از سوی شبکه بی بی سی پرداخته شده که آن را در ادامه می خوانیم:
گفت: بی‌.بی.سی از مردم ایران خواست در انتخابات خبرگان به لیست مشترک اصلاح‌طلبان و کارگزاران و اعتدال رأی بدهند و جداً از رأی دادن به آقایان جنتی و یزدی و مصباح خودداری کنند.گفتم: یعنی اصلاح‌طلبان و کارگزاران و اعتدالیون مورد تائید دولت انگلیس هستند و آقایان جنتی و یزدی و مصباح، دشمنان انگلیس می‌باشند.گفت: مگر غیر از این هم معنی می‌دهد؟ حالا باید دید مدعیان اصلاحات و کارگزاران و اعتدال، علیه دولت انگلیس موضع می‌گیرند و از این اتهام برائت می‌جویند یا...؟

گفتم: یارو به دکتر گفت؛ یک هفته است که شب‌ها خواب می‌بینم دارم در تیم فوتبال گرگ‌ها بازی می‌کنم. دکتر تعدادی قرص تجویز کرد و گفت؛ این قرص‌ها را بخور تا دیگر از این خواب‌ها نبینی، یارو گفت؛ اجازه بدهید از فرداشب بخورم. دکتر با تعجب پرسید چرا؟!  و یارو گفت؛ آخه امشب فیناله!

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شهروند IR ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۴/۱۱/۲۸
    1 1
    اگر تعصب را کنار بگذاریم خدایی بی بی سی دراین مورد درست تشخیص داده؟ درواقع این ملت ایران هستند که باید تصمیم بگیرند به چه کسانی رای دهند.مجلس خبرگان یا مجلس خفتگان؟