قدس آنلاین - ایلام: مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: امروز از ساعت ۱۵ تا ۱۶ گروه موسیقی ایلام در نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری تهران موسیقی آیینی استان را برگزار می کنند.

اجرای موسیقی ایلام در نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، عبدالمالک شنبه زاده با بیان اینکه نهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران فرصت بسیار مناسبی برای معرفی جاذبه‌های گردشگری این استان در زمینه‌های مختلف است، اظهارداشت: موسیقی آیینی استان ایلام توسط گروه موسیقی «سیروان» که شامل ساز و دهل و الپرکه است، عصر امروز چهارشنبه 28 بهمن ماه از ساعت 15 تا 16 در سالن شماره 38 نمایشگاه بین المللی تهران، اجرا خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه استان ایلام دارای جاذبه‌های بکر و منحصربه ‌فرد تاریخی، طبیعی، مذهبی و طبیعت‌گردی است و تلاش می‌شود این جاذبه ها در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری بیش از پیش و بخوبی معرفی شوند، افزود: در غرفه ایلام در نمایشگاه بین‌المللی گردشگری، وب کیوسک اطلاع‌رسانی و یک دستگاه بلوتوث به منظور ارائه اطلاعات لازم در مورد آثار تاریخی و طبیعی استان به بازدیدکنندگان، نصب شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام مرز بین‌المللی مهران را به عنوان دروازه عتبات عالیات محور توسعه گردشگری استان عنوان و تصریح کرد: تلاش می‌شود از این ظرفیت عظیم به منظور توسعه و رونق گردشگری در استان بهره‌برداری شود.

عبدالمالک شنبه زاده به توزیع کتابچه، بنر، بروشور و سی‌دی‌های آموزشی راهنمای گردشگری استان ایلام که حاوی اطلاعات ضروری مورد نیاز گردشگران است، اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: آثار شاخص صنایع دستی استان از جمله گلیم نقش برجسته، جاجیم و صنایع چوبی نیز به صورت نمونه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گرفته است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.