قدس آنلاین: رئیس دادگستری خراسان‌شمالی گفت: کاندیداها باید نسبت به تخلفات انتخاباتی خود پاسخگو باشند.

کاندیداها نسبت به تخلفات انتخاباتی خود پاسخگو باشند

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،حجت الاسلام قدرتی در نشست بسیج و رسانه با موضوع انتخاب اصلح و حضور حداکثری در انتخابات، اظهار داشت: با توجه به تشکیل چند مورد پرونده تخلفات انتخاباتی در استان باید این افراد پس از برپایی فرآیند انتخابات نسبت به تخلفات خود پاسخگو باشند.

وی با بیان این‌که در حوزه انتخابات کمترین میزان تخلف را داشته‌ایم، افزود: برخی از تخلفات به ناچار اتفاق می افتد که دستگاه قضا با این موارد برخورد خواهد کرد و این در حالیست که برخی از کاندیداها و طرفداران آنان در خصوص تخلفات منجر به جمع آوری تبلیغات و یا پلمپ ستادهای انتخاباتی آگاهی لازم را نداشتند که توجیه شدند.

وی با ذکر این که رسانه ها باید در برابر تهاجم فرهنگی غرب به جامعه مصونیت ببخشند، عنوان کرد: با توجه به لزوم نهادینه سازی باورها در جامعه باید زمینه های مشارکت حداکثری مردم و به نوعی ایجاد هم گرایی در جامعه از سوی رسانه ها تقویت شود.

زاهد احمدی مسئول سازمان بسیج رسانه خراسان شمالی نیز با اشاره به رونمایی از منشور اخلاقی انتخاب اصلح و شایسته از نگاه نهج البلاغه خاطر نشان کرد : یکی از مهمترین رویکردهای رسانه در انتخابات پیش رو بصیرت افزایی و آگاهی بخشی در راستای حضور حداکثری و انخاب اصلح با بیان معیار های آن است

در پایان این جلسه از منشور اخلاقی انتخاب اصلح از نگاه نهج البلاغه رونمایی شد.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.