قدس آنلاین: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری خراسان شمالی با بیان اینکه ضرورت موضوع نظارت بر همگان روشن است، گفت:نظارت های سازمان تعزیرات حکومتی بر واحدهای صنفی باید مستمر، جدی تر و معطوف به زمان خاصی نباشد و شاهد استمرار این نظارت ها باشیم.

نظارت بیشتری بر واحدهای صنفی صورت گیرد

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد،محمود دلپسند در چهارمین جلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات حکومتی استان اظهار داشت:در راستای فعالیت های سازمان تعزیرات حکومتی در طول سال باید شاهد نظارت های بیشتر و جدی تر بر واحدهای صنفی باشیم تا تخلفاتی صورت نگیرد.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه های اجرایی باید همکاری و هم اندیشی بیشتری با سازمان تعزیرات حکومتی داشته باشند، ادامه داد: در بحث نظارت بر واحدهای متخلف باید هماهنگی های لازم بین دستگاه های متولی باشد تا اینکه نظارت به صورت موثر تر صورت گیرد و نواقض موجود در آن نیز برطرف شود.
دلپسند خاطرنشان کرد:افراد متقاضی باید قبل از تشکیل واحد صنفی مورد نظر خود آموزش های لازم را ببینند تا سپس مجوز اخذ کنند در غیر این صورت فرآیند خدمات رسانی به مردم دچار مشکل میشود و مهم تر این که مساله آموزش را به جهت اهمیت بیش از اندازه آن، به عنوان یک فاکتور مهم در ارزیابی اصناف و دستگاه های اجرایی متولی لحاظ خواهیم کرد.
دلپسند تصریح کرد: کار بازرسان به دلیل اهمیت و حساسیت بالا باید در تمام شهرستانها به صورت چرخشی انجام شود.

انتهای خبر/.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.