قدس آنلاین- تبریز: رئیس ستاد انتخابات آذربایجان‌شرقی گفت: طبق آخرین اطلاع شورای نگهبان، صلاحیت چهار نفر دیگر برای ورود به رقابت‌های انتخاباتی آذربایجان‌شرقی تایید گردید.

ورود ۴ کاندیدای جدید به رقابت‌های انتخاباتی آذربایجان‌شرقی/ رد صلاحیت یک کاندیدا

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سعید شبستری اظهار داشت: روند اعلام تایید صلاحیت‌ها تا روز انتخابات در جریان خواهد بود و بر این اساس و طبق آخرین لیست اعلامی، صلاحیت چهار نفر برای ورود به رقابت‌های انتخاباتی در استان آذربایجان‌شرقی تایید و همچنین یک نفر از تایید شده‌ها، رد صلاحیت شده است.

رئیس ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی افزود: چهار داوطلب از حوزه‌های انتخابیه ملکان، ورزقان، تبریز و سراب برای ورود به رقابت‌های انتخاباتی مجلس دهم تایید شده است.

به گفته وی، یکی از کاندیداهای تایید صلاحیت شده از حوزه انتخابیه ملکان، رد صلاحیت شده و از ادامه رقابت برای ورود به مجلس بازمانده است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان شرقی ابراز امیدواری نمود رقابت‌های انتخاباتی از سوی کاندیداها و هواداران آنها با لحاظ کردن اخلاق و مصلحت کشور مورد توجه قرار گرفته و شاهد فضایی سالم برای رقابت در سطح استان باشیم.

وی افزود: تمام فعالیت‌های انتخاباتی کاندیداهای تایید صلاحیت شده و هواداران آنها مورد بررسی ستاد انتخابات استان قرار می‌گیرد و هرگونه فعالیت مغایر موارد اعلام شده، می‌تواند به ردصلاحیت ثانویه منجر شود.

شبستری ابراز امیدواری کرد شاهد رقابت‌هایی بر مبنای عقل و درایت و اخلاق در استان آذربایجان شرقی بوده و نمایندگانی توانمند از تمام شهرستان‌های استان راهی مجلس دهم شوند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.