استاندار بوشهر گفت: پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر که دارای توجیه اقتصادی هستند برای تکمیل آنها به بخش خصوصی یا شهرداری‌ها واگذار ‌شود.

 پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهربه بخش خصوصی واگذار ‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،مصطفی سالاری بعدازظهر امروز در نشست شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی جذب سرمایه‌گذار را جدی بگیرند اظهار داشت: با توجه به شرائط بودجه در سال آینده باید زمینه جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی در امورات مختلف دستگاه‌ها مورد توجه قرار گیرد.

وی با تاکید بر تکمیل پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر با مشارکت بخش خصوصی گفت: پروژه‌های نیمه تمام استان بوشهر که دارای توجیه اقتصادی هستند برای تکمیل آنها به بخش خصوصی یا شهرداری‌ها واگذار شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه عملکرد  دستگاه‌های اجرایی در جذب اعتبارات متمرکز ملی باید مورد ارزیابی قرار گرفته شود تصریح کرد: میزان وصولی اعتبارات متمرکز ملی در دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر امسال نسبت به سال قبل از وضعیت بهتری برخوردار است که دراین میان عملکرد  دستگاه‌های اجرایی مورد ارزیابی و بررسی قرار می‌گیرد.

سالاری با تاکید بر تسریع اجرای طرح آبیاری تحت فشار در اراضی سعدآباد دشتستان افزود: 2 هزار و 400 هکتار از اراضی نخیلات  سعدآباد طرح‌های آبیاری تحت فشار در آنها اجرایی شده که لازم است اجرای این سیستم آبیاری تسریع شود.

وی با بیان اینکه بحران کم‌آبی و خشکسالی در اراضی کشاورزی استان بوشهر بیشتر مشهود است بیان کرد: تنها راه برون رفت از بحران کم‌آبی اجرای سیستم آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی به ویژه نخلستان‌های تنگستان و دشتستان است.

استاندار بوشهر افزود: اجرای آبیاری تحت فشار در اراضی کشاورزی ضمن اینکه از مصرف بی رویه آب جلوگیری می‌کند در افزایش با کیفیت محصول نقش مهمی دارد.

سالاری با تاکید بر توجه به اجرای طرح‌های مطالعاتی قبل از عملیاتی شدن گفت: اگر طرح‌های مطالعاتی قوی انجام شود نتیجه اجرای آن مثمر ثمر می‌شود ولی ضعیف بودن طرح‌های مطالعاتی بازدهی کمتری دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.