فرمانده تیپ مستقل ۸۳ امام جعفر صادق(ع) گفت اکنون در یک بزنگاه تاریخی قرار داریم و عده‌ای به دنبال فرستادن کسانی به مجلس هستند که بستر تفکر لیبرالیستی را فراهم کرده و راه نفوذ دشمن را باز کنند.

عده‌ای به دنبال فرستادن کسانی به مجلس هستند تا احیاگر تفکر لیبرالیستی باشند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، حجت‌الاسلام حسین طیبی‌فر صبح امروز در همایش بزرگ پرچمداران بصیرت که با حضور اساتید، فضلا و روحانیون بسیجی و ولایت‌مدار خراسان رضوی در حسینیه امام خمینی(ره) مشهد برگزار شد، اظهار داشت: با توجه به قصص قرآنی دو جریان سامری و هارونی در تمام حرکت‌های انبیاء وجود داشته و در انقلاب ایران نیز هست.
وی افزود: در یک جریان پایه بر مبنای دین است و در جریان دیگر با دین همخوانی ندارد و از ابتدای انقلاب اسلامی جبهه ملی و نهضت آزادی‌خواهان وابسته به غرب بودند که امام راحل(ره) آنها را کنار زدند.
فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) خاطرنشان کرد: دشمن به سمت بسترسازی و کادرسازی رفته و در گام نخست به دنبال رهبرسازی رفت که امام خمینی(ره) منتظری را کنار گذاشتند.
طیبی‌فر تصریح کرد: پس از انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به رهبری برخی دیدند که ایشان دیدگاهی متفاوت با دیدگاه خودشان دارند و از این رو از ایشان زاویه گرفتند و این زاویه روزبه‌روز بیشتر شد تا آنجا که تفکر لیبرالیستی وارد کشور شد و تا براندازی نظام پیش رفت و این تفکر با تفکر انقلابی همخوانی ندارد و به آرامی به سوی پدران خود که آمریکایی‌ها هستند دست دراز می‌کند.
وی تأکید کرد: رئیس دولت اصلاحات گفت هیچ راهی برای پیشرفت نداریم جز اینکه تفکر غربی پیدا کنیم و اگر هدایت مقام معظم رهبری و بیداری مردم نبود این کار انجام می‌شد.
فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) عنوان کرد: اکنون در یک بزنگاه تاریخی قرار داریم و عده‌ای به دنبال فرستادن کسانی به مجلس هستند که بستر تفکر لیبرالیستی را فراهم کرده و راه نفوذ دشمن را باز کنند.
طیبی‌فر گفت: مردم باید توجه کنند که در هفتم اسفند ماه به کسانی رأی ندهند که موجب خوشنودی آمریکا باشد و اگر مجلس نوکر غرب باشد خیانت به اسلام و نظام است و انقلاب‌های دیگر به همین صورت از بین رفت و کسانی که آگاه هستند در بحث تبیین افکار کردم و روشنگری مسئول هستند تا تجربه مشابه مشروطه تکرار نشود.
وی افزود: امروز باید کسانی که در لیست دلبستگان به آمریکا و شرکت‌کنندگان در فتنه هستند به خوبی شناسایی شوند و دشمن روی این نام‌ها سرمایه‌گذاری کرده تا به اهداف شومش برسد.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.