ساری – خبرنگار قدس آنلاین : رئیس اداره آموزش ، ترویج و مشارکت های مردمی اداره کل منابع طبیعی مازندران – ساری گفت : اولین جشنواره استانی " انسان ، طبیعت ، هنر " در زمینه های عکس ، پیامک و شعر برگزار می شود.

منابع طبیعی مازندران جشنواره " انسان ، طبیعت ، هنر " را برگزار می کند

محمد عموزاد با اشاره به اینکه این جشنواره برای اولین بار و با محوریت طبیعت مازندران در 24 اسفند ماه برگزار می گردد ، افزود : مهلت ارسال آثار به دبیرخانه جشنواره " انسان ، طبیعت ، هنر " 10 اسفندماه بوده و علاقمندان می توانند آثار شعر و پیامک خود را به زبان های فارسی و محلی به آدرس پستی ساری- اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران و یا به شماره تلگرام 09114871644 ارسال نمایند.

وی با بیان اینکه به نفرات اول تا سوم 2 تا 4 میلیون ریال اهدا خواهد شد ، اضافه نمود :اولویت هیات داوران در بخش مسابقه عکس ، نگاه نو و خلاق به طبیعت مازندران بوده وعلاقمندان می توانند حداکثر 5 قطعه عکس را به صندوق الکترونیکی honar.tabiat@gmail.com  ارسال نمایند.

رئیس اداره آموزش ، ترویج و مشارکت های مردمی منابع طبیعی مازندران – ساری با اشاره به اینکه به نفرات اول تا سوم مسابقه پیامک 500هزار تا یک میلیون و 500هزار ریال اهدا می شود ، گفت : موضوع مسابقه پیامک ، حفظ طبیعت ، منابع طبیعی و ارزش جنگل بوده و پیام ها نباید بیش از 30 کلمه باشد و می توان به دو زبان فارسی و محلی نوشت.

عموزاد موضوع مسابقه شعر را انسان ، طبیعت و تخریب عنوان نمود و ادامه داد : شعرها می تواند به زبان های فارسی و محلی و قالب های شعری آزاد باشند و آثار باید به صندوق الکترونیکی و یا شماره تلگرام ذکر شده ارسال شوند.

وی اضافه نمود : به نفرات اول تا پنجم بخش های شعر فارسی و محلی ، 500هزار تا 3میلیون و 500هزار ریال اهدا خواهد شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.