استاندار اردبیل گفت: اقدامات در راستای ترویج و اشاعه فرهنگ ایثار و شهادت در بین جوانان و نوجوانان اردبیلی باید افزایش و توسعه یابد.

 ترویج فرهنگ شهادت  بین جوانان اردبیلی توسعه یابد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،مجید خدابخش صبح امروز در دیدار با برخی از خانواده‌های شهدا در اردبیل اظهار داشت: شهدا و ایثارگران 8 سال دفاع مقدس دین بزرگی بر گردن ما و نظام دارند و در عرصه کنونی وظیفه با بوده که خواسته‌ها و آرمان‌های شهدا را در جامعه بسط و گسترش دهیم.

وی تصریح کرد: شهدا به ما درس ایستادگی و وفاداری به خاک میهن و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب را آموخته‌اند و برای اینکه بتوانیم انقلاب و نظام را بیش از گذشته در مسیر اقتدار و توسعه قرار دهیم ضروری است تا فرهنگ شهادت و ایثار به نسل‌های امروزی انتقال یابد.

خدابخش توسعه و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه و در بین جوانان و نوجوانان را راهکار غلبه بر دشمنان دانست و افزود: همان گونه که شهدای ما در عرصه جنگ نظامی با فرهنگ ایثار بر دشمنان غلبه کردند، در عرصه کنونی نیز انتقال این فرهنگ به نسل امروزی می‌تواند سبب شکست دشمنان در میدان جنگ نرم و هجمه های فرهنگی دشمنان باشد.

استاندار اردبیل با بیان اینکه عزت و امنیت ما مدیون خون شهدا است، گفت: تجلیل از ایثار شهدا و تکریم خانواده‌های شهدا که فرزندان و عزیزان خود را در راه دفاع از میهن نثار کرده‌اند باید همواره مورد توجه آحاد مردم جامعه و به ویژه مسئولان قرار بگیرد و در این راستا تلاش همه‌جانبه‌ای انجام شود.

وی با تاکید بر اخلاص و صداقت در خدمات به خانواده‌های شهدا بیان کرد: انتظار می‌رود تا در راستای تحقق خواسته‌ها و مطالبات خانواده‌های شهدای استان مسئولان تلاش کرده و از این طریق زمینه‌های رضایتمندی آنها را فراهم کنند.

خدابخش اظهار کرد: برای دلجویی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران و نیز در راستای آگاهی از مسائل و مشکلات آنها و تلاش برای پیگیری و رفع این مسائل دیدارها با خانواده‌های شهدای استان اردبیل با حضور در منزل این افراد در استان تداوم و گسترش می‌یابد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.