دبیر کل کمیته ملی المپیک تاکید کرد از ارسال پیش نویس اساسنامه فدراسیون های به هیات دولت که توسط وزارت ورزش و به منظورتایید نهایی انجام شده، اظهار بی اطلاعی کرد.

بی خبری دبیر کل کمیته المپیک از اقدامات وزارت ورزش

به گزارش قدس آنلاین،‌ شاهرخ شهنازی در مورد نامه اخیری که کیومرث هاشمی به اسحاق جهانگیری ارسال کرده و در آن نسبت به تعلیق احتمالی ورزش ایران با توجه به تغییرات اعمال شده در پیش‌نویس اساسنامه‌ها هشدار داده، توضیح داد و گفت: البته رسیدگی به این موضوع در دستور جلسه امروز نبود. قرار است هفته آینده من همراه با کیومرث هاشمی طی نشستی در این مورد توضیحات کامل را ارائه کنیم؛ اما عمده موضوع را این‌گونه اعلام می‌کنم.

وی در این رابطه ادامه داد: قبلاً در هیات اجرایی، مصوبه‌ای داشتیم که طی آن با پیش‌نویس تهیه شده برای اساسنامه فدراسیون‌ها، اعلام موافقت نکرده بودیم. نامه‌ای که کیومرث هاشمی به اسحاق جهانگیری داده، در همین راستا است و فقط مربوط به یک بند از اساسنامه می‌شود. عمده موضوع هم مربوط به استقلال فدراسیون‌هاست. در اساسنامه قبلی، رئیس مجمع، رئیس فدراسیون بود اما در پیش‌نویس تهیه شده، تغییراتی در این زمینه ایجاد شده که همانطور که گفتم در مصوبه قبلی هیات اجرایی مورد موافقت قرار نگرفت؛ چرا که آثار بدی در سطح داخلی و بین‌المللی به جا می‌گذارد.

شهنازی با بیان اینکه از ارسال پیش‌نویس اساسنامه فدراسیون‌ها به هیات دولت جهت تائید نهایی هیچ اطلاعی نداشتم، گفت: این اساسنامه را ندیده‌ام. البته پیش از این یک پیش‌نویس تهیه شده بود اما بعد از آن گفتند موضوع در حال بررسی است و فعلاً مسکوت مانده است. در هر صورت علاوه بر نامه‌ای که آقای هاشمی به معاون اول رئیس‌جمهور ارسال کرده، شخصاً هم نامه‌ای چهار، پنج صفحه‌ای به سجادی ارسال کردم و گفتم که برخی از موارد پیش‌نویس مورد تائید شورای المپیک آسیا نیست.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.