قدس آنلاین: مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور از وجود ۷ میلیون نفر بیکار در کشور خبر دادو گفت: کشورما چندین سال در تحریم‌ها بوده و به همین دلیل اقتصاد کشور در رکود است.

۷ میلیون بیکاردر کشور داریم

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محمود اسلامیان در همایش بین‌المللی سفر پاک هدف از برگزاری این همایش را استفاده از آموزش‌ها و تجربیات مختلف  خواند وتصریح کرد: بدون شک کشور ما ظرفیت‌های فراوانی در صنعت گردشگری دارا است.

وی  ادامه داد: تلاش می‌کنیم با توجه به وجود زیرساخت های موجود در بخش گردشگری نیز وارد شویم و در جهت توسعه اقتصادی کشور قدم برداریم.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشور از وجود 7 میلیون نفر بیکار در کشور خبر داد و گفت: کشورما چندین سال در تحریم‌ها بوده و به همین دلیل اقتصاد کشور در رکود است و از طرفی اقتصاد متکی به نفت کشور به دلیل شرایط بازار نفت در این روزها اوضاع مناسبی ندارد و باید تلاش کنیم این شرایط را به فرصت تبدیل کنیم.

اسلامیان با بیان اینکه کشور ما به دلیل تاریخ چند هزار ساله دارای ظرفیت‌های فراوانی در بخش گردشگری است، ادامه داد: امیدواریم با برخورد عقلانی و مبتنی بر توسعه اقتصادی شاهد بهبود وضعیت اقتصادی کشور و آحاد جامعه بوده و بتوانیم از وضعیت‌های موجود حداکثر استفاده را داشته باشیم.

وی افزود: 0.24 درصد از سهم گردشگری دنیا را در اختیار داریم که این میزان در مقایسه با ظرفیت‌های گسترده کشور در بحث صنعت گردشگری بسیار ناچیز بوده و هیچ تناسبی با ظرفیت‌های کشور ندارد که شاید دلیل آن را بتوان در کم کاری و یا سهل‌انکاری‌های انجام شده دانست.

وی تصریح کرد: نیاز به تعامل با دنیا داریم، متاسفانه امروز افراطی‌گری باعث ایجاد مصیبت‌هایی برای سراسر دنیا شده و این افراطی‌گری‌ها تنها با نزدیک شدن ملت‌ها و انسان‌ها به یکدیگر برطرف می‌شود.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوراضافه کرد: امروز بسیاری از کشورها در زمینه گردشگری مزیت‌های لازم را ندارند ولی با ایجاد زمینه‌هایی ظرفیت‌های لازم را در کشور خود ایجاد می‌کنند ولی متاسفانه ما در حالی که ظرفیت‌های لازم را در کشور داریم از آنها استفاده لازم را نمی‌کنیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.