کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس دهم گفت: امروز آمریکا و انگلیس برای انتخابات ایران روزشمار در نظر گرفته‌اند؛ گویی که انتخابات آمریکا و انگلیس است.

آمریکا و انگلیس برای انتخابات ایران روزشمار دارند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، علیرضا زاکانی کاندیدای ائتلاف اصولگرایان  مجلس دهم در همایش بزرگ بانوان ائتلاف بزرگ اصولگرایان که عصر امروز در مسجد بقیه‌الله برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم در این مقطع حساس که دشمنان فرصت را مغتنم شمردند و مسیری را دنبال می‌کنند که تعجب عده‌ای را برانگیخته است. زیرا امروز در آمریکا و انگلیس برای انتخابات ایران روزشمار در نظر گرفته شده است. گویی که انتخابات آمریکا و انگلیس است.

وی با اشاره به توطئه دشمنان در موضوع انتخابات رهبری گفت: مهمتر از مجلس شورای اسلامی، مجلس خبرگان رهبری است. ما در این 37سال فهمیده‌ایم که عمود خیمه انقلاب، رهبری انقلاب است و این افتخار برای ما وجود داشت که نایب امام زمان(عج) 37 سال اداره کشور را برعهده گیرد، اما عده‌ای امروز احساس می‌کنند که نمی‌توانند مسیر انقلاب اسلامی را به درستی دنبال کنند؛ لذا راحت ترین راه برایشان این است که از رهبری انتقام بگیرند.

زاکانی افزود: مسیر انتقام از رهبری را به واسطه محبوبیت بالا و عمق ایمان و اعتقاد مردم و با مقابل او ایستادن بگیرند. لذا سعی می‌کنند با انحراف و ایجاد زمینه دور زدن افکار عمومی و اغواگری از درون صندوق رای عناصری در درآورند که مانعی برای رهبر معظم انقلاب باشد ولی ما وظیفه داریم که در میدان باشیم و به کسانی که خواب و خیال دارند باید بگوییم که زحمت خود را زیاد می‌کنید ولی مطمئن باشید که انقلاب اسلامی روز به روز پرتوان‌تر و شاداب‌تر حرکت رو به رشد خود را ادامه می‌دهد.

زاکانی در ادامه با بیان اینکه در بین مسئولان کشور دو نگاه وجود دارد، گفت: یک نگاه معتقد است که راه سعادت جامعه مسیری است که امام خمینی(ره) ترسیم کرده و رهبری بر آن تاکید کرده‌اند؛ در مقابل مسئولانی هستند که به واسطه خستگی، دل‌زدگی و شرایطی که طی 37 سال برایشان اتفاق افتاده، دل در گروه آرمان‌های انقلاب اسلامی ندارند یا حداقل مسیری را دنبال کردند که مورد طمع دشمنان کشور قرار می‌گیرد.

وی با حساس خواندن شرایط امروز گفت: شرایط امروز خطیر و حساس است و به جمعی دیکته می‌شود که به چه کسی رای بدهید و به چه کسی رای ندهید و آنها تاکید می‌کنند که به کسانی که در خط امام هستند و استمرار حرکت در مسیر رهبری را افتخار برای خود می‌دانند، رای ندهید ولی به کسانی رای بدهید که حداقل با شرایطی که ایجاد کردند به عنوان پل انتقال و عبور از قله‌های افتخار در جریان انقلاب اسلامی، دشمن به آنها امید بسته است.

کاندیدای ائتلاف اصولگرایان در انتخابات مجلس گفت: امروز مفتخریم که جمع 22نفره‌ای در ائتلاف اصولگرایان با حضور گسترده در کنار هم جمع شده‌اند و به لطف الهی به نتیجه رسیدیم. لیستی که ارائه شد منسجم و کارآمد است. ائتلاف اصولگرایان به جمع‌بندی قابل قبول و قابل دفاعی رسید.

زاکانی ضمن توصیه‌ای برای رای دادن به لیست 30 نفره اصولگرایان گفت: توصیه می‌کنم که به لیست 30 نفره اصولگرایان رای دهید چرا که اگر به هر یک از اعضای این لیست رای ندهید زمینه برای رای‌آوری رقیب فراهم می‌شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.