قدس آنلاین - ایلام: دبیرستاد انتخابات استان ایلام گفت: از آغاز تبلیغات رسمی کاندیداهای مجلس دهم در دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران، تاکنون ۶ نفر از ادامه رقابت انتخاباتی انصراف داده اند.

انصراف ۶ کاندید مجلس دهم در ایلام

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، عباداله باقری با بیان اینکه تعداد نامزدهای مجلس دهم در استان ایلام به ۴۰ نفر کاهش یافته است، اظهارداشت: شش نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکنون در ۲ حوزه انتخابیه استان ایلام انصراف خود را به صورت کتبی به حوزه های انتخابیه ایلام و دهلران اعلام کرده اند.

وی با اشاره به اینکه احمد محمدی و روح الله محمدزاده از حوزه انتخابیه ایلام، مهران، سیروان، چرداول، ایوان و ملکشاهی با حضور در فرمانداری ایلام انصراف خود را به صورت کتبی اعلام کرده اند، افزود: پیش از این نیز محمدنقی خیری انصراف خود را از نامزدی در این حوزه انتخابیه برای انتخابات مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بود.

دبیرستاد انتخابات استان ایلام به انصراف علی ‌اکبر جعفری و سید نورعلی موسوی‌ پور در حوزه انتخابیه دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: حبیب الله زینی وند لرستانی نیز چند روز پیش به صورت کتبی از نامزدی دوره دهم انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه انصراف داده بود.

گفتنی است در حال حاضر در استان ایلام 33 نفر در حوزه انتخابیه ایلام، سیروان، چرداول، ایوان، مهران و ملکشاهی برای انتخاب 2 نماینده مجلس رقابت دارند و در حوزه انتخابیه دهلران، آبدانان، دره شهر و بدره نیز 7 نفر برای راه یابی یک نفر به مجلس دهم شورای اسلامی به رقابت می پردازند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.