قدس آنلاین-شهرکرد،آناهیتا موجودی؛ بعد از این دوره طولانی مذاکرات و سپس توافق هسته‌ای، آمریکایی‌ها باز با صراحت و وقاحت تمام می‌گویند که جمهوری اسلامی ایران را دشمن درجه اول خود می‌دانیم و تحریم‌های ضد ایرانی را لغو نخواهیم کرد.

 دین مدار واقعی آن کسی که در برابر یزدیان زمان مقاوم و مستحکم باشد و اجازه نفوذ دشمن به درون کشور را ندهد

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد در سفر به شهر طاقانک، با حضور در گلزار شهدای این شهر، ضمن قرائت فاتحه یاد و خاطره‌ی شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را گرامی داشتند.

همچنین امام جمعه شهرکرد  مقبره امامزادگان شیخ زین الدین و سیده سکینه  و زبیده خاتون را زیارت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین نکونام در ادامه در دیدار با مردم شهر طاقانک انتخابات ۷ اسفند را مظهر بیداری ملت و دفاع از نظام و استقلال و عزت ملی دانست  و گفت: مردم با حضور همه‌جانبه و آگاهانه و همراه با بصیرت و هوشیاری خود در انتخابات، باردیگری نقشه‌های شوم دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

امام جمعه شهرکرد غفلت از دشمن را نگرانی و چالش بزرگ امروز کشور خواند و تصریح کرد: متأسفانه عده‌ای در داخل نسبت به دشمن غافل هستند و می‌گویند دیگر دوران سردادن شعار «مرگ بر آمریکا» به پایان رسیده است و باید با نرمش و سازش با غرب و بیگانه مشکلات و کمبودهای درون کشور را جبران کرد.

نماینده ولی‌فقیه در استان استکبار ستیزی را اصل دین دانست و تاکید کرد: دین مدار واقعی آن کسی نیست که نماز بخواند و ظواهر دینی و اسلامی را رعایت کند بلکه دین مدار واقعی آن کسی که در برابر یزدیان زمان مقاوم و مستحکم باشد و اجازه نفوذ دشمن به درون کشور را ندهد.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام با تاکید بر این که بارها گفته‌ایم که آمریکایی‌ها غیرقابل اعتماد هستند تصریح‌کرد: بعد از این دوره طولانی مذاکرات و سپس توافق هسته‌ای، آمریکایی‌ها باز با صراحت و وقاحت تمام می‌گویند که جمهوری اسلامی ایران را دشمن درجه اول خود می‌دانیم و تحریم‌های ضد ایرانی را لغو نخواهیم کرد.

رییس شورای فرهنگ عمومی استان با طرح این سوال که آیا می‌توان در برابر چنین دشمن خیزبرداشته‌ای، نرمش و سازش کرد؟ گفت:  متأسفانه برخی‌ها در داخل توطئه‌ها و دشمنی‌های آمریکایی‌ها را نادیده گرفته‌اند و به چشم دوست به آن‌ها نگاه می‌کنند که این نشان از غفلت عمیق برخی از این خواص است.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام تصریح کرد: متأسفانه مشکل بزرگ امروز ما در داخل کشور آن است که برخی‌ها با تمام وجود تلاش می‌کنند که چهره آمریکا را بزک کنند و به جامعه القاء کنند که دوران سردادن شعار«مرگ بر آمریکا» به پایان رسیده و دیگر وقت سرمیزمذاکره نشستن و با دشمن تعامل کردن است درحالی که این‌ها فریب و توطئه‌ای بیش نیست.

نماینده ولی فقیه در استان تاکیدکرد: اگر چه در درون کشور با مشکلات و کمبودها و نارسایی‌هایی همچون فقر، بیکاری، مشکلات اقتصادی مواجه هستیم اما بزرگترین و اساسی‌ترین چالش امروز کشور و نگرانی مقام معظم رهبری، دشمنی آمریکا و تلاش آن‌ها برای متزلزل کردن پایه‌های انقلاب اسلامی ایران است.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام خطاب به مردم تاکید کرد: دشمن با تمام وجود می‌کوشد که انقلاب اسلامی را از شما بگیرد، شما با بصیرت و هوشیاری و شناخت توطئه‌های دشمن و اعتنا و اعتماد نکردن به ظاهرسازی‌های برخی از مسئولان واداده درون کشور، نقشه شوم دشمن را نقش برآب کنید.

رییس شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی استان با تاکید بر این که وادادگی و ریزش برخی از خواص جای تعجب ندارد تصریح‌کرد: از ابتدای انقلاب ریزش‌ها و رویش‌های فروانی داشته‌ایم، اما مهم این است که رویش‌های انقلاب در زمینه‌های مختلف از جمله وجود نیروهای مؤمن، انقلابی، متخصص، تحصیل‌کرده، فن‌آور و کارآمد، بسیار بیشتر از ریزش‌ها بوده است.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام با اشاره به تلاش برخی از واداده‌های داخلی برای حاکمیت جریان اشرافی‌گری در درون کشور تصریح کرد: باز شدن پای آمریکاها به داخل کشور به بهانه رونق اقتصادی و بهبود وضع معیشتی مردم و ورود کالاهای لوکس و مدرن به داخل و درپی آن کم‌رنگ شدن ارزش‌ها و توانمندی‌های داخلی، مصداق بارز اشرافی‌گری در درون کشور است.

نماینده ولی‌فقیه در استان تاکید کرد: به یقین دشمنان در مقام آسیب رساندن به این انقلاب هستند و در پشت لبخندهای آن‌ها، خنجرهای زهرآگینی است که می‌خواهند به جان و فلب این انقلاب وارد کنند.

حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام انتخابات پیش رو را عرصه‌ای دیگر برای خنثی کردن توطئه‌ها دشمنان دانست و خاطرنشان‌کرد: قطعاً ملت ایران با حضور گسترده و رأی با بصیرت و آگاهانه خود به جریان مؤمن و انقلابی، قلب و دل امام عصر(عج) و مقام معظم رهبری را همانند حضور به موقع و پرشور خودشان در راهپیمایی 22 بهمن، خرسند و دشمن را ناکام و ناامید خواهند کرد.

نماینده ولی فقیه در استان در پایان سفر خود به شهر طاقانک با خانواده شهیدان علی اکبر و مصطفی رفیعی دیدار و گفت‌وگو کردند. حجت الاسلام‌والمسلمین نکونام در این دیدار، ضمن گرامی‌داشتن یاد و خاطره‌ی شهدای گرانقدر، از صبر و استقامت خانواده‌های معظم آنان تجلیل کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.