قدس آنلاین/ آرش‏ خلیل‏ خانه: سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان با بیان اینکه در شعارها و تبلیغات انتخاباتی، بویژه آنچه در فضای مجازی می‌گذرد بداخلاقی و تخریب و جنجال آفرینی به شدت احساس می‌شود گفت: صدای پای مجلس ششم در تبلیغات انتخاباتی مجلس دهم شنیده می‌شود.

صدای پای مجلس ششم در تبلیغات انتخاباتی به گوش می‌رسد

حدادعادل با تأکید بر اینکه: ادبیات جنجالی حاکم بر فضای مجلس ششم امروز در تبلیغات انتخاباتی برخی گروه‌ها به چشم می‌خورد افزود: ملت باید آن روزهای پرتنشی را که مجلس ششم در کشور ایجاد کرده بود بیاد بیاورند.
وی تصریح کرد: باید یک انسجام منطقی در آرایش و شعارهای جریان‌های سیاسی باشد و نمی‌شود عده‌ای دایم نام رهبری را بیاورند ولی در شعارهایشان از کسانی طرفداری کنند که به صراحت در مقابل رهبری ایستاده‌اند.

 روش‌های سال 88 جواب نمی‌دهد
عضو ائتلاف اصولگرایان در پاسخ به سوالی درباره تلاش اصلاح طلبان برای واردکردن برخی از عناصر فتنه در تبلیغات خود و ساختارشکنی به منظور ایجاد هیجان انتخاباتی به نفع خود خاطرنشان کرد: این روش‌ها در دهه ۷۰ و ۸۰ استفاده شده و گروه‌های سیاسی بهره‌ای از این نوع ایجاد شوک‌ها در جامعه نمی‌برند. وی گفت: شعار آقای روحانی اعتدال است و دولت خود را دولت راستگویان معرفی کرده است.
اگر کسانی تحت عنوان حمایت از دولت و همسویی با دولت فضای انتخابات را گرفتار جار و جنجال کنند و روش‌هایی مانند روش‌های فتنه ۸۸ و فتنه ۷۸ را اعمال کنند، با اعتدال همخوانی ندارد.

 روحانی اجازه ندهد فتنه پشت نقاب اعتدال پنهان شود
حدادعادل اظهار داشت: آقای روحانی نباید اجازه دهد عوامل فتنه پشت نقاب اعتدال مخفی شوند.وی این اقدام را ناشی از محاسباتی برای جلب آرای مردم خواند و گفت: مردم با بصیرت هستند و این روش‌ها را تجربه کرده‌اند. آزموده را آزمودن خطاست.

 حضور حداکثری سرمایه‌گذاری برای کشور است
سخنگوی ائتلاف بزرگ اصولگرایان در پاسخ به سوال خبرنگار قدس درباره جریان تبلیغاتی اصلاح طلبان مبنی بر اینکه مشارکت حداکثری موجب شکست اصولگرایان خواهد شد و همراهی شبکه‌های بیگانه با این پروژه دو قطبی سازی و فضاسازی برای حذف یک جریان یا چهره‌هایی خاص گفت: درباره طمع خارجی‌ها به انتخابات ما باید توجه داشت که دستاورد بزرگ انقلاب اسلامی ایران، استقلال است، مردم در ۳۷ سال گذشته با شعار «مرگ بر آمریکا»، استقلال سیاسی، مکتبی و فکری خود را حفظ کردند؛ حال چطور است کسانی که افتخارشان مبارزات انقلابی است، امروز بیش از همه مورد تشویق خارجی‌ها قرار گرفته‌اند؟ که این مسأله مورد تأیید ملت نیست. حدادعادل با بیان اینکه ملتی که در ۹ دی آن واکنش بزرگ را از خود نشان داد، آنقدر بصیرت دارد که تحت تأثیر القائات خارجی قرار نگیرد تصریح کرد: ما خواهان حضور حداکثری مردم هستیم زیرا هرچه حضور بیشتر باشد اقتدار ملی بیشتر می‌شود و این برای عزت کشور یک سرمایه‌گذاری است. وی افزود: این یک ترفند تبلیغاتی است که گفته شود اصولگرایان نگران حضور بیشتر مردم هستند.وی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگارما درباره پیش‌بینی نحوه تعامل طیف نزدیک به علی لاریجانی و گروه موسوم به رهروان ولایت در مجلس دهم با توجه به گرایش این طیف به سوی دولت هم گفت: اصطلاحاتی مانند «رهروان ولایت» خاص مجلس نهم است، با هر دولت جدید، گونه‌های جدیدی از فراکسیون‌ها شکل می‌گیرد.
نمی‌توان از حالا درباره آرایش سیاسی مجلس دهم صحبت کرد. ممکن است این عناوین کنار گذاشته شده و عناوین جدیدی شکل بگیرد.

 اولویت در پسابرجام، اقتصاد مقاومتی است
نامزد انتخابات مجلس دهم با تأکید بر اینکه اصولگرایان برنامه اقتصادی خود را برای مجلس دهم منتشر کرده‌اند خاطرنشان کرد: معتقدیم در دوران پسابرجام باید هدایت اقتصاد کشور در مسیر اقتصاد مقاومتی باشد و باید قویاً از سوی مجلس نظارت صورت بگیرد زیرا نگرانی ما این است که در دوران پسابرجام با هجوم شرکت‌های اقتصادی غربی، اقتصاد ما از این چیزی که است، وابسته‌تر شود.سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان در پاسخ به سوال خبرنگاری که مدعی دوگانگی در میان نامزدهای اصولگرا به دلیل حضور همزمان آنها در چند فهرست شده بود اظهار داشت: آنچه برای اصولگرایان اصل است، همان فهرست ۳۰ نفره است و حضور همزمان نامزدهای ائتلاف در فهرست‌های سیاسی رقیب مجاز نیست آنچه برای ما مهم بوده، این بوده است که اصولگرایان مرز خود را با دیگران روشن کنند و اینطور نباشد که کسی برای رأی آوری هم در فهرست اصولگرایان باشد و هم در فهرست اصلاح طلبان که چنین چیزی هم اتفاق نیفتاده است. وی درباره ادعای برخی از نامزدها مبنی بر سهمیه بندی جریانها در فهرست اصولگرایان و طرح آن به عنوان دلیل حضورشان در فهرست‌های دیگر هم اظهار داشت: به هر حال باید به گونه‌ای کارهای خود را توجیه کنند، اما این کارها نتیجه‌ای ندارد.

 با وجود اختلاف به وحدت رسیدیم
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص حضور برخی از اصولگرایان از جمله نیروهای فراکسیون رهروان در لیست اصلاح‌طلبان و ابراز نگرانی برخی اصولگرایان در این خصوص گفت: عده‌ای درصدد آشفته کردن فضا هستند. اینکه چه جاذبه‌ای در اصلاح طلبان وجود دارد که برخی اصولگرایان جذب آنها شده‌اند را باید از خود کسانی بپرسید که راضی شده‌اند در فهرست اصلاح طلبان قرار بگیرند.
وی تصریح کرد: اصولگرایان به دلیل وجود اختلاف نظر، ائتلاف کردند. اگر اختلاف نظر نداشتیم، ائتلاف نمی‌کردیم. موفقیت ما این بود که با وجود اختلاف نظر به وحدت و ائتلاف رسیدیم.

 سیاه‌نمایی‌ها  علیه جبهه پایداری
وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه جبهه پایداری موجب کاهش اقبال مردم به اصولگرایان می‌شود با بیان اینکه چه مبنایی برای این ادعا وجود دارد؟ گفت: دو سه سال است که عده‌ای به هر نوع نقدی برچسب افراطی‌گری می‌زنند و یا همه اصولگرایان را به جریان پایداری منصوب می‌کنند و پایداری‌ها را هم سیاه‌نمایی می‌کنند. این ترفند سیاسی است.

 سکوت کرده‌ایم
حدادعادل درباره وجود دو فهرست انتخاباتی در مشهد به نام اصولگرایان هم گفت: در مشهد تلاش شد تا وحدت حاصل شود اما مشهد وضع خاص خودش را دارد و اولین بار هم نیست که شاهد دو فهرست از اصولگرایان در این شهر هستیم به همین دلیل ائتلاف مرکزی نسبت به مشهد سکوت کرد و موضعی در تأیید هیچ کدام از دو فهرست نگرفت و در
قم هم همین وضع وجود دارد.

 هیچ حقوقی از مجلس نگرفته‌ام
سخنگوی ائتلاف اصولگرایان در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره تخریب‌های صورت گرفته نسبت به وی مبنی بر داشتن چند مسؤولیت و دریافت همزمان حقوق، اظهار داشت: من از مجلس هیچ حقوقی نمی‌گیرم و در این ۱۶ سال نمایندگی نیز همیشه از دانشگاه تهران به مجلس مأمور بوده‌ام و حقوق دانشگاه تهران را می‌گیرم و بابت این پول همیشه هم تدریس کرده‌ام؛ در بنیادهایی هم که مسؤولیت دارم، حقوق نمی‌گیرم و فقط مبلغ اندکی از فرهنگستان زبان و ادب فارسی بابت حق التحقیق می‌گیرم.
وی تصریح کرد: ریاست فرهنگستان نیز بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی شغل آموزشی است و منعی ندارد.

 برخورد با فساد فراجناحی است
وی همچنین درباره عملکرد مجالس گذشته در زمینه مبارزه با مفاسد اقتصادی گفت: فساد اقتصادی یک امر فراجناحی است و می‌بینیم که در تبلیغات انتخاباتی به عنوان یک ابزار برای تسویه حساب جناحی مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • آریو IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 1
    درود بر مجلس ششم
  • ناشناس IR ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۳
    0 2
    چرا نمی خواهید قبول کنید که جامعه طرز فکر شما را قبول نداره به خدا این یک واقعیته قبول کنید اخه تا کی
  • جواد IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۴
    0 0
    مرگ بر مجلس ششم