دبیر خانه کارگر با اشاره به اینکه اگر تدابیری اندیشه نشود رشد بیکاری در کشو پنج برابر می‌شود، گفت: لیست خبرگان آقایان هاشمی و روحانی مهمتر از لیست ماست و همه باید به این لیست رای دهیم.

محجوب: به لیست خبرگان آقایان هاشمی و روحانی رای دهیم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری فارس،علیرضا محجوب دبیر کل خانه کارگر عصر امروز (یکشنبه) در همایش هفته مهندس که به همت این تشکل صنفی برگزار شد، اظهار داشت: آرزو می‌کنیم که جامعه مهندسی بتواند بر مسائل و چالش‌ها غلبه کند، چراکه چالش اصلی امروز ما تربیت نیروی انسانی و فزونی گرفتن فارغ‌التحصیل‌ها و عدم وجود بازار کار در جامعه است.

وی با اشاره به بیمه بیکاری گفت: ما به دنبال طرح بیمه بیکاری بودیم که دولت علاقه‌ای در این مورد از خود نشان نداد. به‌ هرحال ما در مورد شغل و آینده جوانانمان مسئول هستیم. نیروی انسانی و نخبگان ما در معرض طوفان هستند و این موضوع طی 5 سال آینده، تشدید پیدا می‌کند.

به اعتقاد محجوب بیکاری طی سال‌های آینده 5 برابر افزایش پیدا می‌کند که این طوفان بزرگی در کشور به پا خواهد کرد و به همه رشته‌ها نیز رسوخ خواهد کرد.

دبیرکل خانه کارگر تأکید کرد: مجلس می‌تواند نقش مهمی را در مورد رونق اقتصادی، اشتغال و اشتغال نخبگان و جوانان با توجه به نوع گروه‌هایی که در آن قرار می‌گیرند، ایفا کنند.

محجوب افزود: لیست 16 نفر خبرگان که آقایان هاشمی و روحانی در آن حضور دارند، ‌بسیار مهم است حتی این لیست حساسیتش بیش‌تر از لیست 30 نفره ائتلاف اصلاح‌طلبان است.

وی گفت: اگر می‌خواهیم برای مشکلات کشور راهی پیدا شود، همه باید در هفتم اسفندماه روز جمعه حضوری پررنگ داشته باشند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.