مدیرکل ثبت احوال خراسان رضوی اعلام کرد: ادارات زیرمجموعه این اداره کل در استان تا پایان زمان انتخابات در دو نوبت کاری به مردم خدمات می دهند.

ادارات ثبت احوال خراسان رضوی تا انتخابات در دو نوبت کاری خدمات می دهند

به گزارش قدس آنلاین، غلامحسین نیری  در گفت و گو با ایرنا افزود: ادارات ثبت احوال از 10 بهمن ماه برای ارائه خدمات به صورت ویژه از صبح تا ساعت 18 عصر برای ارائه خدمات سجلی آماده و فعال هستند.
وی افزود: در مشهد نیز 22 دفتر پیشخوان که مجاز به ارائه خدمات ثبت احوال هستند در این ایام در کنار ادارات ثبت احوال استان درخواست های صدور و یا هر نوع خدمات در زمینه تعویض شناسنامه را دریافت می کنند.
وی اظهار کرد: تقاضاهای فوری و اضطراری برای تعویض شناسنامه دریافت و تلاش می شود نسبت به صدور سریع آنها اقدام شود و با هماهنگی های انجام شده در مسیر پست هم نماند.
به گفته وی، ادارات ثبت احوال و دفاتر پیشخوان در روز انتخابات هم از ابتدای صبح تا پایان زمان رای گیری فعال هستند و افراد می توانند با مراجعه به این مراکز نسبت به دریافت شماره ملی نیز اقدام کنند.
وی با بیان اینکه صدور شناسنامه نوزاد و متولدین جدید طبق روال عادی انجام می شود، افزود: تلاش می شود تا روز قبل از برگزاری انتخابات تمامی شناسنامه هایی که تا آن زمان برای تعویض اقدام می کنند صادر و تحویل شود و اولویت هم با افراد بالای 18 سال است.
به گفته وی در بهمن ماه امسال 31 هزار و 877 شناسنامه بالای 15 سال در استان تعویض شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.