وزیر سابق جهاد کشاورزی طی اطلاعیه‌ای به نفع ائتلاف بزرگ اصولگرایان از نامزدی در رقابت‌های دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.

خلیلیان به نفع ائتلاف اصولگرایان از کاندیداتوری مجلس انصراف داد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از تسنیم، صادق خلیلیان وزیر سابق جهاد کشاورزی طی اطلاعیه‌ای به نفع ائتلاف بزرگ اصولگرایان از نامزدی در رقابت‌های دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی انصراف داد.
متن این اطلاعیه به شرح زیر است:
بسمه تعالی
به استحضار مردم عزیز می­رساند که دشمنان کشور در طول 37 سال گذشته اقدامات و توطئه­های زیادی علیه جمهوری اسلامی ایران انجام داده­اند که خوشبختانه به حول وقوة الهی همگی  با شکست مواجه شده­اند. در حال حاضر نظام اسلامی منبعث از انقلاب به عنوان یک قدرت برتر منطقه­ای، الگوی پیشرفت و توسعه در میان کشورهای در حال توسعه تلقی می گردد. نظام لیبرال سرمایه­داری غرب پس از مأیوس شدن از اقدامات قبلی خود، به ظاهر  جمهوری اسلامی را پذیرفته اما در باطن بدنبال نفوذ از طریق افراد و جریانات بازی خورده و خاص است تا با استفاده از آنها نظام را از درون استحاله نماید. اقدامات آمریکا پس  از جریانات فتنه سال 88 و اعمال تحریم­های بی سابقه بعد از آن، در همین چارچوب قابل ارزیابی است، تا با تأثیرگذاری بر آرایش سیاسی داخلی ایران و انتخابات ریاست جمهوری، خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی، به اهداف خود دست یابد. با توجه به این شرایط ، وظیفه کلیه دلسوزان انقلاب و جریان­های سیاسی وفادار به نظام، این است که با هوشیاری و وحدت کلمه به دفاع از اصول، ارزش­ها و آرمان­های انقلاب اسلامی بپردازند.
مقام معظم رهبری در آخرین جلسه دولت قبل، در ماه رمضان سال 1392 که اینجانب افتخار حضور در آن را داشته­ام، ضمن تایید پشتکار و تلاش شبانه روزی دولت در خدمت به نظام و کشور، به وزرا تأکید داشتند که شما ظرفیت­های خوبی دارید و این ظرفیتها را در صحنه نگه داشته و از آن در جهت خدمت به انقلاب و نظام استفاده نمایید و همچنین فرمودند در صحنه بودن فقط داشتن پست وزارت نیست.
بر اساس مطالب فوق، در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام نمودم. هر چند بصورت مستقل در این انتخابات شرکت کرده­ام اما اینجانب به جریان اصولگرایی بر اساس تعریف مقام معظم رهبری که همان دفاع از ارزش­ها و آرمان­های انقلاب اسلامی و خط امام راحل است تعلق دارم.
در جریان تنظیم لیست نامزدهای ائتلاف اصولگرایان توافق شد که پس از تعیین لیست 30 نفره برای تهران، سایرین در حمایت از آن، انصراف خود را اعلام نمایند. اگر چه در تهیه لیست نهایی، انتقاداتی به آن وارد شده است، اما به نظر اینجانب در این مقطع حساس، باید اختلاف نظر و انتقادات را در جهت حفظ وحدت و حمایت از آرمان­های انقلاب اسلامی کنار گذاشت و به عهد خود پایبند بود.
بنابراین ضمن تشکر از کلیه عزیزان و جریان­های سیاسی که مشوق بنده بوده و حمایت خود را اعلام داشته­اند، به اطلاع مردم عزیز و انقلابی می رساند که اینجانب  انصراف خود را از نامزدی انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی اعلام می دارم و همگان را به شرکت در انتخابات و رأی به ائتلاف اصولگرایان در سراسر کشور دعوت می ­نمایم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.