رئیس آموزش و پرورش بویراحمد گفت: همزمان با آغاز هفته احسان و نیکوکاری، جشن نیکوکاری در ۵۰۰ آموزشگاه بویراحمد برگزار خواهد شد.

جشن نیکوکاری در ۵۰۰ آموزشگاه بویراحمد برگزار می‌شود

به گزارش قدس آنلاین،سید علی‌اکبر هاشمی  در گفت‌وگو با  فارس در یاسوج، با اشاره به 12 اسفند‌ماه آغاز هفته احسان و نیکوکاری اظهار داشت: همزمان با سراسر کشور در این هفته جشن نیکوکاری در 500 آموزشگاه شهرستان بویراحمد برگزار خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد با اشاره به آیات متعدد قرآن در مورد انفاق و احسان، نیکی کردن به دیگران را محور همه خوبی‌ها عنوان کرد و افزود: انسان نیکوکار تظاهر و ریا ندارد و در خفا انفاق می‌کند تا شخص نیازمند شرمنده و خجالت‌زده نشود.

هاشمی بر نهادینه شدن فرهنگ احسان و نیکوکاری در دانش‌آموزان تأکید کرد و بیان داشت: کمک به هم‌نوع کاری پسندیده و سیره انبیاء و اولیاء الهی است و ضرورت دارد دانش‌آموزان نیز از همین سنین پایین با این فرهنگ آشنا شوند.

وی هدف از برگزاری این جشن را توسعه و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری، انفاق و حمایت از دانش‌آموزان نیازمند عنوان کرد و گفت: ضرورت برگزاری این جشن با توجه به فرا رسیدن ایام عید و در راستای شعار همدلی و همزبانی یکی از موارد مهم و مورد توجه است.

هاشمی گفت: این جشن روز چهارشنبه، 12 اسفند‌ماه در دبیرستان دخترانه شاهد یاسوج با حضور مسئولان استانی برگزار و هدایای آن پس از پایان برنامه میان دانش‌آموزان بی‌بضاعت توزیع خواهد شد.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.