قدس آنلاین: همزمان با پنجمین روز از تبلیغات رسمی کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌شمالی، ۱۳ نامزد از ادامه این رقابت‌ها انصراف دادند.

انصراف ۱۳ کاندیدای انتخابات مجلس شورای اسلامی در خراسان‌شمالی

 به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، سه نفر از حوزه انتخابیه بحنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان، شش نفر از اسفراین و چهار نفر نیز از شیروان انصراف داده‌اند.

خراسان‌شمالی دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است که هم اکنون 50 نفر برای این تعداد کرسی به رقابت می‌پردازند.

سه نفر از کاندیدای مجلس شورای اسلامی به نام‌های عباس کیفی بجستانی ،احمدرضا وفایی و سعید آقایی از ادامه حضور در رقابت انتخابات در حوزه انتخابیه بحنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان انصراف داده اند.

پیش از این 34 کاندیدا برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه بحنورد، گرمه، جاجرم، مانه و سملقان و راز و جرگلان، از سوی شورای نگهبان تایید صلاحیت شده بودند که با انصراف این سه نفر شمار کاندیداهای این حوزه به ۳1 نفر رسید.

شش نفر از کاندیداهای مجلس شورای اسلامی به نام‌های حسن شریف، ابراهیم کرامتی‌زاده، بهرام قزی، احمد توسلی، رمضان قره‌باشلو و ابوالفضل آتش جامع نیز از حوزه انتخابیه اسفراین از ادامه حضور در رقابت انتخابات انصراف دادند.

هم اکنون درحوزه انتخابیه اسفراین تعداد کاندیداهای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از ۱۹ نفر به ۱3 نفر کاهش یافته است.

ابوالفضل بخشی‌پور، محمد صانعی، احمد واعظ گلیانی و علی اصغر قائمی نیز از حوزه انتخابیه شیروان انصراف داد و تعداد کاندیداهای این حوزه به پنج نفر رسید.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.