یک قاری بین المللی و خادم قرآن از مردم خواست به کسانی برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی رای دهند که گره ای از کار مردم باز کنند و آرمان های انقلاب را جزو اولویت های خود بدانند.

 آرمان های انقلاب جزو اولویت های نمایندگان باشد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا،محمدرضا پورزرگری با اشاره به اهمیت انتخابات مجالس خبرگان رهبری و شورای اسلامی روز دوشنبه به خبرنگار معارف ایرنا گفت: مردم باید تلاش کنند تا با شناسایی و انتخاب افرادی حکیم، آگاه و باسواد، نمایندگانی را به مجلس شورای اسلامی بفرستند که متدین، خداشناس، خداترس و شجاع بوده و ضمن این که برای رضای خدا کار کنند، آرمان های انقلاب را نیز جزو اولویت ها و برنامه های خود قرار دهند.
وی در ادامه به روایتی از جلد اول کتاب بحار الانوار در صفحه 68 استناد کرد و گفت: یکی از یاران امام صادق(ع) از آن حضرت درباره شاخص های انتخاب حاکم سوال کرد که پاسخ امام صادق(ع) می تواند معیار مناسبی در بسیاری از انتخاب های ما باشد.
این قاری بین المللی افزود: امام ششم(ع) در پاسخ به کسی که قصد داشت از میان دو حاکم، یکی را انتخاب کند، به انتخاب حاکمی سفارش کرد که با تقواترین، شجاع ترین، فقیه ترین و عادل ترین فرد باشد و آن شخص پرسید اگر به نتیجه نرسید، چه کند که امام فرمود «ببین تمایل متدینین به کدام حاکم بیشتر است».
وی افزود: این یار امام دوباره سوال کرد که اگر بازهم به نتیجه نرسید، چه وظیفه ای دارد و امام فرمود «ببین دشمنان ما نسبت به کدامیک بیشتر تمایل دارند و با کدام بیشتر دشمن هستند» که این شاخص می تواند برای ما نیز معیار خوبی باشد.
پورزرگری که هفته گذشته به عنوان خادم برگزیده در رشته قرائت قرآن کریم لوح امضاء شده رئیس جمهوری را از دست علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرده، افزود: مردم می توانند با این معیارها در راستای اهداف نظام و منویات رهبر معظم انقلاب کسانی را انتخاب کنند که گره ای از کار مملکت باز کنند نه این که وقتی به مجلس راه یافتند تمام هم و غمشان در تقویت دوستان و نزدیکان خود در بحث های سیاسی خلاصه شود.
این استاد قرائت قرآن با اشاره به سیاست های استکبارستیزی جمهوری اسلامی ایران گفت: با دشمن نمی توان دوستی و مدارا کرد و گاهی باید به شدت برخورد کرد و تصمیم صحیح و قاطع گرفت.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین انتخابات خبرگان رهبری هفتم اسفندماه (جمعه) در سراسر کشور برگزار می شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.