استاندار قم با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ۷ اسفندماه امسال گفت: در این انتخابات ۷۶۸ هزار و ۷۳۰ نفر از مردم قم واجد شرکت در انتخابات هستند که از این جمعیت ۴۵ تا ۵۰ هزار رای اولی هستند.

 حدود ۵۰ هزار رای اولی قمی در انتخابات ۷ اسفند شرکت می‌کنند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم،سید مهدی صادقی ظهر امروز در مراسم جشن تکلیف سیاسی دانش آموزان استان قم که در سالن غدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد با اشاره به اینکه باید در انتخابات به کسی رای داده شود که به تهمت زدن و حرمت شکنی دیگران نپردازد اظهار داشت: باید شخصی انتخاب شود که برای اثبات خود دیگران را تخریب نکند.

استاندار قم با اشاره به اینکه در انتخابات باید اولویت با انتخاب افرادی باشد که ادب را در رفتار و گفتار خود رعایت می‌کنند افزود: نماینده اصلح شخصی است که بتواند در مجلس از حقوق مردم حمایت کند.

وی با بیان اینکه دانش آموزان رای اولی مرحله هویت‌سازی سیاسی و اجتماعی را پشت سر می‌گذارند گفت: شما دانش‌آموزان باید بدانید رای شما در آینده کشور اثر گذار است، در مراحل بعدی نیز می‌توانید با تجارب خود در سرنوشت کشور موثر باشید.

صادقی با اشاره به اینکه برجام یکی از پیروزی‌های کشور در سطح بین‌الملل بوده است، خاطر‌نشان کرد: با مدیریت هوشمندانه و با تدبیر مقام معظم رهبری و همچنین هوشمندی دستگاه دیپلماسی کشور پس از دو سال این پیروزی به دست آمد و برجام وارد مرحله نهایی شد.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در 7 اسفندماه امسال بیان کرد: در این انتخابات 768 هزار و 730 نفر از مردم قم واجد شرکت در انتخابات هستند که از این جمعیت 45 تا 50 هزار رای اولی هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.