قدس آنلاین-شهرکرد،هومن نجاتی؛هماهنگي با مراكز آموزشي و نظامي، شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي و هماهنگي جهت استقرار واحدهاي امداد خودرو در محل هاي از پيش تعيين شده و نظارت بر فعاليت  اين شركتها، هماهنگي با پليس راهور استان و ساير دستگاه هاي ذيربط از ديگر اقدامات اين اداره كل مي باشد.

ناوگان حمل و نقل جاده اي آماده ارائه خدمات در سفرهاي نوروزي

­­به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، اداره كل حمل ونقل و پايانه هاي استان  با عضويت در ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي و نظارت بر فعاليت مرتبط با اصناف حمل ونقل جاده اي، امكان استفاده از حداكثر ظرفيت و توان ناوگان عمومي در سفرهاي نوروزي را فراهم مي نمايد.

   مدیرکل حمل ونقل و پایانه های چهارمحال و بختیاری ضمن تشريح عملكرد اين اداره كل جهت ارائه خدمات شايسته و فراهم نمودن بستر مناسب براي انجام سفر هاي ايمن و راحت در طرح نوروزی امسال كه از ۲۵ اسفند ماه آغاز و به مدت ۲۰روز تا ۱۵فروردین ۹۵ ادامه خواهد داشت به زمان پیش فروش بلیت اتوبوس برای سفرهای نوروزی مسافران اشاره كرد وگفت: پیش فروش بلیت اتوبوس از يازدهم اسفند ماه به صورت اینترنتی با مراجعه به

 آدرس:  www.mosaferyar.irو از ۱۸ اسفند ماه به صورت  توامان( اينترنتي و حضوری) از طریق دفاتر فروش سطح شهر و همچنین پایانه هاي مسافربری ميسر ميباشد .

منوچهر سلمان زاده با اشاره به تشكيل كارگروه ستاد نوروزي و برگزاري جلسات با دستگاه هاي مرتبط گفت: نظارت بر مجتمع هاي خدماتي رفاهي بين راهي و شركت هاي حمل و نقل مسافر از فعاليتهاي ويژه اين اداره  كل در طول طرح و ايام سال خواهد بود.

    وي تصريح كرد: مراكز معاينه فني شهركرد  و بروجن بصورت مستمر در طول شبانه روز حتي ايام تعطيل جهت ارائه خدمات به كليه وسائط نقليه آمادگي لازم را دارند.

    وي بابيان اينكه بمنظور شناسايي مسيرهاي داراي بيشترين تقاضاي سفر و انجام هماهنگي هاي لازم با ساير دستگاه ها جهت ارائه خدمات بهتر ، گفت:  تعداد ۵۰ دستگاه تردد شمار برخط در ۲۵ محور مواصلاتي بصورت رفت و برگشت ميزان تردد،تخلف سرعت،سبقت و عدم رعايت فاصله طولي وسائط نقليه را رصد مي كنند.

 سلمان زاده  افزود : هماهنگي با مراكز آموزشي و نظامي، شركت ملي پخش فرآورده هاي نفتي و هماهنگي جهت استقرار واحدهاي امداد خودرو در محل هاي از پيش تعيين شده و نظارت بر فعاليت  اين شركتها، هماهنگي با پليس راهور استان و ساير دستگاه هاي ذيربط از ديگر اقدامات اين اداره كل مي باشد.

گفتني است به منظور ارائه خدمات هرچه بهتر به مسافران  با توزيع فرم هاي نظرسنجي در ناوگان حمل ونقل جاده اي مسافربري ودريافت پيامك از طريق سامانه پيام كوتاه ۳۰۰۰۱۴۳ و ۱۰۰۰۳۰۰۸،  اين اداره  كل آماده دريافت نظرات پيشنهادات و انتقادات مسافران وكاربران جاده اي مي باشد.

شایان ذکر است، 43 شرکت حمل ونقل مسافر در 5 پايانه مسافربري فعال دراستان به مسافران ارائه خدمات مي نمايند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.