قدس آنلاین- یزد : مسئول دفتر شورای نگهبان در استان یزد با اشاره به ضرورت ایجاد وحدت و همبستگی در انتخابات، گفت: تاکنون تخلف انتخاباتی داوطلبان مجلس خبرگان در یزد ثبت نشده است.

تاکنون تخلف انتخاباتی از داوطلبان خبرگان در یزد ثبت نشده است

به گزارش قدس آنلاین از یزد ،حجت الاسلام و المسمین سید ناصر محمدی‌ با اشاره به ضرورت شناخت و انتقال اهمیت مجلس خبرگان در نظام اسلامی، اظهار داشت: تاکنون هیچ تخلف انتخاباتی از داوطلبان مجلس خبرگان در استان یزد ثبت نشده است.

وي انتصاب رهبری را از جمله مهمترین رسالت‌های مجلس خبرگان رهبری دانست و افزود: ولایت محوری از جمله مهمترین ویژگی‌هاي انتخابات در مجلس خبرگان رهبری است.

حجت السلام محمدی همچنين بصیرت،‌ اعتقاد به جمهوری اسلامی ایران و اجتهاد را از جمله شاخص ترین ویژگی‌های اعضای مجلس خبرگان رهبری عنوان کرد.

اين مسئول دو داوطلب مجلس خبرگان در حوزه انتخابيه استان يزد را شامل آيت الله "ابوالقاسم وافی" و حجت الاسلام و المسلمین "سید محمودرضا محصل همدانی" معرفي كرد و با اشاره به ضرورت حضور پرشور اقشار مختلف جامعه در این دوره از انتخابات، تصریح کرد: مشارکت ملت در انتخابات پیش رو، تضمین کننده‌ي‌ استمرار اقتدار و عزت نظام اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف سیاسی،‌ فرهنگی و اجتماعی است.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.