قدس آنلاین - سبزوار : فرماندار و رئیس ستاد انتخابات شهرستان خوشاب گفت: مردم این شهرستان امسال نیز همچون سالهای گذشته به صورت باشکوه در پای صندوق های اخذ رای حضور خواهند یافت و دشمنان را مایوس خواهند کرد.

حضور مردم در انتخابات به معنای پشتیبانی از نظام و دولت است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزوار حسین ابراهیمی کردیانی که در جمع خبرنگاران سخن می گفت با بیان اینکه با تلاش صورت گرفته، تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و با نشاط در این شهرستان فراهم شده است افزود : حضور مردم در انتخابات به معنای پشتیبانی از نظام و دولت است و تمام تلاش و تاکید دولت یازدهم بر برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور متمرکز است.

وی با بیان اینکه مردم در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی همواره پشتیبان نظام و انقلاب بوده وهستند، اظهار داشت : امروز فضای خوبی در سطح کشور حاکم شده و با تدبیر دولت یازدهم فضای انتخابات طوری است که همه اقشار، سلیقه ها و گروه ها در انتخابات حضور دارند.

وی با اشاره به اینکه آماده برگزاری انتخاباتی سالم، پرشور و نشاط و منطبق بر قانون در این شهرستان هستیم تصریح کرد : 49 شعبه ثابت و سیار اخذ رای برای این شهرستان پیش بینی شده است.

نماینده عالی دولت در خوشاب با بیان اینکه در این دوره از انتخابات 26 هزار نفر از مردم این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند، گفت: یکهزار و 800 نفر از این تعداد رای اولی هستند.

فرماندار خوشاب یادآورشد : بیش از هزار نفر در این دوره به عنوان عوامل اجرایی، وظیفه برگزاری انتخابات در این شهرستان را برعهده دارند.

حوزه انتخابیه سبزوار شامل شهرستانهای سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب و داورزن با 500 هزار نفر جمعیت، دارای دو کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است که اکنون 17 نامزد برای کسب این کرسی ها رقابت دارند. /  5 انتهای پیام  

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.