کانال تلگرامی اصلاح طلبان سخنان امروز رهبر معظم انقلاب درباره ی انتخابات را با تحریف منتشر کرد.

تحریف سخنان امروز رهبر انقلاب توسط اصلاح طلبان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم ، در آستانه انتخابات پنجمین دوره‌ی مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی، هزاران نفر از مردم انقلابی نجف‌آباد صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

در این دیدار رهبر معظم انقلاب با اشاره به انتخابات پیش رو بیان کردند : ملت ایران مجلسی می‌خواهد که علاج درد مردم را بشناسد/ مجلس متدین، متعهد و شجاعی که فریب ترفند دشمن را نخورد/ مجلسی که به عزت و استقلال اهمیت دهد و مقابل طمع قدرت‌هایی که دستشان از ایران کوتاه شده و می‌خواهند برگردند بایستد/ مجلسی که دولت را موظف به اقتصاد درون‌زا کند.

اما در کمال تعجب کانال تلگرامی اصلاح طلبان با تحریف سخنان امروز رهبر انقلاب نوشت : "مقام معظم رهبری: ملت مجلسی می‌خواهد که علاج درد مردم را بشناسد/مجلس متدین، متعهد و شجاعی که فریب دوست نماها را نخورد/مجلسی که به عزت و استقلال اهمیت دهد و مقابل طمع قدرت‌ها بایستد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رهام IR ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۵
    0 0
    دقیقا چه تحریفی اتفاق افتاده؟ هنگام نقل قول روایات از امامان معصومین و پیامبر اکرم نیز ممکن است هرکس طوری بیان کند و هدف رساندن مفهوم است وگرنه روایات که نعوذبالله آیه قرآن نیستند که با یک کسره و ... تحریف شوند. اگر شما واقعا منحرف نیستید و مرد هستین چاپ کنید.