معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان از حامی‌یابی برای ایتام زنجان در ایام فاطمیه خبر داد.

حامی‌یابی برای ایتام زنجان در ایام فاطمیه

به گزارش قدس آنلاین به نقل از فارس، رضا حسنلو  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: اداره‌کل کمیته امداد استان زنجان برای حمایت بهتر از ایتام و بهره‎گیری از ظرفیت‌های خیرین در مناسبت‎های مختلف سال، طرح اکرام ایتام را اجرایی می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قدمت اجرای طرح اکرام ایتام به 16 سال قبل برمی‌گردد، افزود: این طرح یکی از طرح‌های پردرآمد کمیته امداد است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان با بیان اینکه برای بهره‌گیری از ظرفیت خیرین در آستانه عید نوروز نسبت به حامی یابی در ایام سوگواری حضرت زهرا (س) اضافه کرد: بر همین اساس در همه مراسم‌های عزاداری آن بزرگوار نسبت به حامی یابی در طرح‌های اکرام ایتام و طرح محسنین اقدام خواهد شد.

وی همچنین از آمادگی دفاتر کمیته امداد در ایام سوگواری حضرت زهرا (س) برای ثبت نام از حامیان خبر داد و افزود: امدادگران نیز در خانه انفاق در دو نوبت صبح و عصر از خیرین و نیکوکاران ثبت نام خواهند کرد.

حسنلو با اشاره به سازوکار اجرایی شدن طرح اکرام ایتام افزود: در قالب این طرح حامیان با قبول کفالت یک یا چند یتیم ماهیانه مبلغی را به عنوان کمک به حساب ایتام واریز می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان تعداد حامیان همکار با کمیته امداد استان زنجان را در وضعیت فعلی بیش از 11 هزار نفر اعلام کرد و اظهار داشت: تعداد ایتام زیرپوشش این نهاد نیز یک‌هزار و 618 نفر است.

وی با اشاره به اینکه میزان مشارکت مردم در طرح اکرام ایتام طی سال جاری بیش از 18 میلیارد ریال بوده است، اضافه کرد: امکان پرداخت کمک به صورت موبایلی و همچنین به صورت اینترنتی به ایتام نیز فراهم شده است که همین امر نیز برای مشارکت بیشتر خیرین ایجاد شده است.

حسنلو با اشاره به فعالیت 20 مرکز نیکوکاری در استان زنجان تصریح کرد: در حال حاضر مراکز نیکوکاری زنجان آماده ثبت‌نام از حامیان در قالب طرح اکرام ایتام به منظور ارائه خدمات بهتر به ایتام هستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.