برگزاری نشست مدیر عامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با مسوولان پارک خراسان درجهت بررسی جشنواره استانی کسب و کار

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل پارک علم و فناوری خراسان، در این نشست که در سالن جلسات پارک خراسان برگزار شد حسن علم الهدایی رئیس پارک علم و فناوری خراسان گفت: به طور قطع شهر مشهد بعنوان کلان شهر و با وجود میلیونها زائر،  برنامه ها و عملکرد ویژه ای را می طلبد درهمین راستا پارک خراسان با وجود ظرفیت های بالایی که دارد با هم افزایی با شهرداری می تواند در بحث اشتغال و کارآفرینی مفید واقع شود.
رئیس پارک علم و فناوری خراسان افزود: امسال برگزارکننده جشنواره طرح" کسب و کارخواجه نصیر الدین طوسی" پارک علم و فناوری خراسان است که با همکاری شهرداری مشهدبه برگزاری این جشنواره پرداخته است.
موسوی مدیرعامل سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد افزود: شهر مشهد به دلیل ظرفیت بالای شهر مشهد در زمینه زائرپذیری بازدهی اقتصادی اش تضمین شده است همچنین فرهنگسراهای موجود در سطح شهر می توانند در بالا بردن سطح فرهنگ عمومی افراد موثر باشند.
حمید رضا صالح مقدم  مسوول برگزاری جشنواره استانی  طرح کسب و کاراستانی در خصوص اهمیت این جشنواره  گفت: ضرورت نوشتن یک طرح کسب و کاریکی از ضرورت های داشتن کسب و کاری موفق است .
مسوول برگزاری جشنواره استانی طرح کسب و کاراستانی درادامه این جلسه به فعالیت های انجام گرفته در خصوص این جشنواره اشاره کرد و گفت: برگزار کننده این جشنواره پارک علم و فناوری خراسان است ؛ این جشنواره در سه بخش آزاد، دانشجویی و مدیریت شهری برگزار می شود و مخاطبین آن فارغ التحصیلان دانشگاه ها ، دانشجویان ، کار افرینان ، مخترعان ، نو آوران و فناوران هستند.  
صالح مقدم در ادامه گفت: مراسم اختتامیه این جشنواره روز شنبه 15 اسفند ماه در سالن همایش پارک برگزار می شود؛ تاکنون بیش از 60 طرح به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که مورد داوری مرحله اولیه قرار گرفتندو از میان انها 20 طرح انتخاب شدند ودر هفته آینده با مجریان طرح ها مصاحبه حضوری انجام می شود که در نهایت از میان آنها 9 طرح انتخاب و در مراسم اختتامیه معرفی و از انها تقدیر خواهد شد.
مسوول برگزاری جشنواره افزود: برای آشنایی متقاضیان حضور در جشنوارطرح کسب و کار2 کارگاه آموزشی تدوین طرح کسب و کارآماده شده تا بدین وسیله طرح های رسیده به جشنواره از غنای علمی بیشتری برخوردار باشند.
در برگزاری این جشنواره هدایا و جوائزی در نظرگرفته شده و در هر سه بخش برگزیدگان سه نفر برگزیده داریم و بترتیب از بین آنها جوایزی به منتخبین داده می شود .
از دیگر امتیازات درنظرگرفته شده در این جشنواره، اولویت انتخاب در جشنواره ملی فن افرینی شیخ بهایی، اولویت پذیرش در مراکز رشد فناوری پارک علم وفناوری خراسان و همچنین اولویت استفاده از فرهنگسراهای شهرداری بخصوص فرهنگسرای کارآفرینی شهرداری می باشد.
در این جلسه که تعدادی از مدیران فرهنگسراهای سطح شهر حضور داشتند ضمن ابراز خرسندی از همکاری با پارک خراسان خواستار ارتباط بیشتر شهرداری با پارک خراسان در زمینه کارآفرینی وتربیت  شهروند کارافرین شدند.

پس از این نشست مدیر عامل سازمان تفریحی فرهنگی شهرداری به همراه هیئت همراه از چند شرکت پارک خراسان کاوش صنعت، آهار، حسیب و سازه گستر بازدید کردند

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.