رمزگشایی ملت از جریان‌سازی مخرب غرب در انتخابات ایران

  انتخابات 7اسفند یکی از مهمترین و تأثیرگذارترین انتخابات در طول 37سال گذشته جمهوری اسلامی ایران تلقی می‌شود.
این انتخابات در شرایطی برگزار شد که جمهوری اسلامی ایران در پسابرجام  وارد مرحله جدیدی از تعامل سیاسی خود با جهان غرب شده است و شرایط منطقه و بحران‌های سوریه، یمن و عراق  نشان می‌دهد که غرب آسیا همچنان در بحران‌های نفس‌گیر و در ظاهر بی‌انتهای تحمیل شده از سوی غرب و عناصر منطقه‌ای آنها دست و پا می‌زند.
در چنین شرایطی جمهوری اسلامی ایران این انتخابات را برگزار کرد تا پیام مهمی به دولت‌ها و ملت‌های منطقه و جهان ارسال کند.
در این پیام به طور طبیعی ایران علی‌رغم نا‌امنی‌های محیط پیرامون خود توانست از طریق همبستگی داخلی و وجود همگرایی ملی امنیت خود را به رخ بکشد و نقش خود را در حفظ وحدت ملی ایفا کند.
در بعد منطقه‌ای و بین‌المللی، انتخابات 7اسفند ثابت کرد که ملت و دولت در کنار همدیگر در حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی هیچ‌گونه اختلاف‌نظری ندارند. از سوی دیگر این انتخابات نشان داد که جمهوری اسلامی ایران مشروعیت خود را از رأی ملت ایران گرفته و حضور گسترده مردم در انتخابات دیروز قدرت و صلابت جمهوری اسلامی ایران را بیش از گذشته تثبیت کرده ‌است. در حالی که کشورهای پیرامونی ایران برای آرا و اراده ملت‌های خود هیچ‌گونه ارزشی قائل نیستند، جمهوری اسلامی ایران با این انتخابات به ملت‌های منطقه ثابت کرد که توان و قدرت خود را از توان و قوت مردم دریافت می‌کند. این انتخابات دشمنان ملت ایران را منزوی کرد و سکوت رسانه‌های وابسته به استکبار جهانی در روز انتخابات نشان داد که ملت توانسته‌اند در برابر جریان‌سازی‌های رسانه‌های غربی برای ایجاد اختلاف و دوقطبی کردن انتخابات ایران ایستادگی کنند و بخوبی این جریان سازی‌های تخریبی و مداخله جویانه را رمزگشایی کنند.
در نهایت هر جریانی که در این انتخابات دلپذیر و زیبا پیروز شود این ملت ایران است که به پیروزی رسیده است و ثابت کرده‌ که نسل‌های مختلف این انقلاب همچنان به آرمان‌های امام راحل و ارزش‌های دینی وفادار است.
از سوی دیگر اکنون ایران در دورانی به سر می‌برد که پس از رفع تحریم‌ها وارد فضای جدیدی خواهد شد که این فضا افق‌های روشن‌تری به لحاظ سیاست خارجی و اقتصاد برای کشور خواهد گشود.
ملت ایران اکنون با حضور پرشور در پای صندوق‌های رأی‌گیری حجت را بر مسؤولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی تمام کرده ‌است و اینک توپ در زمین مجلس دهم است که پاسخگوی الطاف و حضور پرشور مردم باشد و مسیر آینده دولت را ریل‌گذاری کند.
مجلس آینده باید اراده مردم ایران را به عنوان قطب‌نمای حرکت جمعی خود تلقی کند و ضمن پرهیز از اختلافات داخلی در کنار دولت و در پشت سر رهبر معظم انقلاب اسلامی برای آینده‌ای روشن، ارتقای جایگاه جمهوری اسلامی ایران در منطقه و سطح بین‌المللی و البته بهبود وضع مردم در این فضای جدید گام بردارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.