قدس آنلاین - يزد: ماموران پليس شهرستان اردکان سارقي را که اقدام به سرقت ۳۶ حلقه انگشتر طلا از يک مغازه کرده بود شناسايي و دستگير کردند.

دستگيري سارق ۳۶ حلقه انگشتر طلا در اردکان

 به گزارش قدس آنلاین از يزد، فرمانده انتظامي شهرستان اردکان با بیان اين خبر گفت: چندي پيش بود که با دريافت خبر سرقت از يک طلافروشي در بازار اردکان بلافاصله ماموران پليس در محل حاضر شدند.

سرهنگ "سيدرضاصادقيان" افزود: با حضور ماموران پليس در محل، مشخص شد که سارق تعداد 36 حلقه انگشتر طلا را به ارزش 500 ميليون ريال به سرقت برده است.

وي، اظهار داشت : مالباخته در اظهاراتش به افسر پليس گفت: "سارق به بهانه خريد انگشتر وارد مغازه شد و ناگهان قاب حاوي 36 قطعه انگشتر طلا را برداشت و از مغازه متواري شد."

صادقيان تصریح کرد : ماموران کلانتري مرکز با استفاده از دوربين هاي مداربسته بازار و مغازه­ها، چهره سارق را شناسايي و مشخصات کامل وي را به دست آورند.

وي، ضمن اشاره به هماهنگي قضايي افزود: ماموران پليس در يک عمليات غافلگيرانه متهم را در مخفيگاهش دستگير و در بازرسي انجام شده تمامي طلاهاي سرقتي را کشف و به مالباخته تحويل دادند.

سرهنگ صادقيان گفت: متهم در بازجويي هاي اداره پليس به سرقت 36 حلقه انگشتر طلا از اين مغازه اعتراف و با دستور مقام قضائي روانه زندان شد.

فرمانده انتظامي شهرستان اردکان در پايان با بيان اينکه اين اقدام به موقع پليس قدرداني مردم، مسئولان و امام جمعه شهرستان را به همراه داشت، تصريح کرد: فروشندگان ضمن تجهيز کردن مغازه خود به دوربين مداربسته هرگونه موارد مشکوک را به پليس اطلاع رساني کنند.

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.