مدیرعامل ایران خودرو برنامه تولید این شركت را با تكیه بر برند ملی، تولید محصولات شركت های مشترك با بنز، فیات و رنو دانست و گفت:‌ در سال آینده سه محصول با برند ایران خودرو و چند برند حاصل از همكاری مشترك با خودروسازان خارجی را به بازار عرضه خواهیم كرد.

  ۳۰ درصد از تولید با شرکای خارجی صادر می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از میزان، یكه زارع با اشاره به تفاوت نمایشگاه خودروی امسال با نمایشگاه های گذشته گفت:نمایشگاه در سال های گذشته به صورت بین المللی و برای نمایش محصولات شركت های خارجی بود،‌ اما نمایشگاه فعلی با حضور خودروسازان داخلی، جایگاهی برای نمایش و ارائه دستاوردهای صنعت خودرو است.

وی افزود: در این نمایشگاه گروه صنعتی ایران خودرو محصولات خود را عرضه كرده و با توجه به قراردادهایی كه در سطح بین المللی دارد،‌ تولید محصولات داخلی و محصولات شركای خارجی مختلف با اختصاص 30 درصد از آن برای صادرات را برنامه ریزی كرده است.

وی هدفگذاری برای صادرات 30 درصدی محصولات تولیدی را نشان دهنده جدیت خودروسازان برای ارتقای كیفیت قطعات و خودروها عنوان كرد و گفت: خودروها در صورت داشتن كیفیت مناسب قابلیت صادرات خواهند داشت.

مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو تولید با ساخت داخل بالا را از جمله سرفصل های قراردادهای ایران خودرو با شركت های خارجی دانست و گفت: باید ظرف چهار سال پس از تولید،‌ میزان داخلی سازی به 70 درصد برسد.

وی افزایش توان مندی ها و ارتقای سطح تكنولوژی قطعه سازان را از نتایج همكاری های بین المللی برشمرد و تاكید كرد: مجموعه سازها در زنجیره تامین باید برای ادامه همكاری ها توان و ظرفیت تولید خود را افزایش دهند.

مهندس یكه زارع تحقق برنامه حوزه صنعت خودرو در برنامه 1404 را موثر در رشد شاخص های اقتصادی كشور دانست و گفت:‌سرمایه گذاری در بخش خودروسازی و قطعه سازی حتما منجر به اشتغال و رونق اقتصادی كشور خواهد شد.

وی تاكید كرد:‌ شركت های خارجی استقبال زیادی برای حضور در بازار ایران دارند و پتانسیل این بازار را برای سرمایه گذاری و تولید محصول را مناسب ارزیابی می كنند.

وی افزود: نمایشگاه كوتاه ترین مسیر برای برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان است و بی شك می تواند ما را در رسیدن به مهمترین هدف،‌یعنی افزایش رضایتمندی مشتریان یاری رساند.

گفتنی است نمایشگاه توانمندی های صنعت خودرو از 9 تا 12 اسفند در محل دائمی نمایشگاه های تهران برگزار شده و گروه صنعتی ایران خودرو به همراه شركت های زیرمجموعه در سالن 38 پذیرای بازدیدكنندگان خواهد بود.

در این سالن علاوه بر محصولات برند ایران خودرو، محصولاتی كه تولید و عرضه آنها در قالب همكاری های مشترك ایران خودرو و شركت های خارجی به زودی آغاز می شود نیز در معرض دید عموم قرار گرفته است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.