قدس آنلاین: فرمانده انتظامي استان اصفهان با بيان اينكه رفتار ماموران پليس راه و راهور در زندگي مردم تاثيرگذار است، اخلاق و منش اسلامي را محوريت كار در اين دو يگان عنوان كرد.

اخلاق و منش اسلامي محوريت كار در پليس راه و راهور است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، سردار" عبدالرضا آقاخاني" در آئين توديع و معارفه روساي قديم و جديد پليس راهور و راه استان ، اين دو پليس را نرم ترين و اجتماعي ترين بخش نيروي انتظامي عنوان كرد و اظهار داشت: ماموريت اين دو پليس در ناجا از حساسيت بسيار بالايي برخوردار است به طوري كه مقام معظم رهبري در حكم انتصاب فرمانده ناجا به موضوع انضباط ترافيكي و كاهش تصادفات تاكيد جدي مي نمايند.

وي به موضوع همدلي و همزباني در كاهش تصادفات جاده اي اشاره كرد و اظهار داشت: موفقيت در اين زمينه ناشي از ايجاد همكاري و تعامل بين سه ضلع سازمان حمل و نقل و پايانه ها، سازمان راه و شهرسازي و پليس راه است كه خروجي اين همدلي و همراهي كاهش 9 درصدي تصادفات فوتي در سطح جاده هاي استان در 11 ماهه امسال را رقم زده است.

سردار آقاخاني گفت: از آنجا كه اين پليس راهور و راه بيشترين ارتباط و تماس را با مردم دارند به نوعي اين دو پليس ويترين و تابلوي معرف ناجا نيز محسوب مي شوند و به همين جهت محوريت كار در اين دو يگان بايد اخلاق و منش اسلامي باشد.

فرمانده انتظامي استان اولويت اصلي كار در پليس راهور را توجه به راهنمايي، مشاوره و آموزش مردم عنوان كرد و اظهار داشت:كار پليس راهور بايد مانند يك معلم باشد و با اخلاق صحيح به مردم فرهنگ درست رانندگي كردن را آموزش دهد.

وي به تاثير رعايت قوانين راهنمايي و رانندگي در زندگي مردم اشاره كرد و افزود: فرهنگ ترافيك در رفتار مردم تاثير مي گذارد به طوري كه امروز بيشتر مردم نظم و انضباط زندگي خود را با قوانين و راهنمايي و رانندگي تنظيم مي كنند و از رفتار كاركنان پليس راهور الگو برداري مي كنند.

آقاخاني با بيان اينكه آن چيزي كه در دل مردم جا دارد برخورد اسلامي است عنوان داشت: اگر امروز نيروي انتظامي يك پليس جامعه محور است و جايگاه بالايي در نزد مردم دارد يكي از دلايل آن برخورد مناسب و با اخلاق اسلامي نيروهاي پليس راه و راهور است.

فرمانده انتظامي استان در پايان با معرفي روساي جديد پليس راه و راهور از زحمات پنجساله سرهنگ غلامي رئيس سابق پليس راهور استان تقدير كرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.