۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۲
کد خبر: 354915

مدیرعامل ستاد مردمی دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان البرز با بیان اینکه نیکوکاری فقط در هزینه‌های مالی نیست، بلکه اهالی رسانه نیز می‌توانند با اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در خصوص جرائم غیرعمد، نیکوکار باشند.

رسانه‌ها به کمک ستاد دیه بیایند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایسنا، محمدباقر مقدسی اظهار کرد: اگرچه خیرین عزیزی که مبادرت به واریز کمک‌های مالی به ستاد دیه استان می‌کنند و حتی شاکیان پرونده‌هایی که از کل یا قسمتی از حق خود می‌گذرند نیز نیکوکار تلقی می‌شوند، اما ارباب رسانه‌های مکتوب و دیجیتال نیز می‌توانند با اطلاع‌رسانی، فرهنگ‌سازی و تعامل با ستاد دیه استان نیز به امر خیری و نیکوکاری مباردت ورزند.

وی ضمن تشکر از اقدامات ارزنده رسانه‌ها گفت: اهالی رسانه نیز با توجه به شرایطی که در حوزه اطلاع‌رسانی و تنویر افکار عمومی است، می‌توانند خیر و نیکوکار بسیار مهمی برای ستاد دیه باشند.

مدیرعامل ستاد مردمی دیه و کمک به زندانیان نیازمند استان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی برای فرهنگ‌سازی و پیشگیری در خصوص مهریه، نفقه، چک، دیه و تمجید از فرهنگ گذشت و گسترش کمک از مواردی است که انتظار داریم بیشتر از این در رسانه‌ها تبیین شود، تصریح کرد: آگاهی جامعه از مسائل دیه و کسانی که به دلیل جرائم غیرعمد در زندان هستند، از این نظر مهم است که هر کسی ممکن است، برایش چنین اتفاقات ناخواسته‌ای پیش بیاید؛ بنابراین رسانه‌ها می‌توانند نقش بسیار موثری در پیشگیری از وقوع جرائم غیرعمد و غیر بزهکارانه در جامعه داشته باشند.

وی از تمام رسانه‌ها درخواست کرد: رسانه‌های پویا و اطلاع‌رسان در خصوص ستاد مردمی دیه و کمک به زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد و غیر کلاهبرداری، به‌عنوان یار و مددکار این ستاد مردمی ما را در پیشبرد اهداف و وظیفه ستاد دیه که همان آزادی بیشتر و حداکثری زندانیان غیرعمد است، کمک و همراهی کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.