رئیس سازمان نظام مهندسی معدن قم با اشاره به اینکه استان از حیث مواد معدنی در رتبه چهارم قرار دارد گفت: نداشتن ارزش افزوده مناسب سبب شده به درستی از این ظرفیت بهره برداری نشود.

استان قم از حیث مواد معدنی حائز رتبه چهارم کشور است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل ازتسنیم، سید رسول حسینی عصر امروز در گردهمایی اعضای سازمان نظام مهندسی معدن استان قم با اشاره به ویژگی نظام مهندسی معدن قم اظهار داشت: شورای مرکزی نظام مهندسی معدن ایران براساس پتانسیل موجود مثل وسعت، تعداد اعظای نظام مهندسی معدن، تعداد پروانه‌های صادر شده سازمان استان‌ها را در 5 گروه رده بندی می‌کند.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان قم با بیان اینکه استان قم جزو استان‌های رده 5 نظام مهندسی معدن است افزود: استان قم پتانسیل بالایی در مسئله معدن دارد که باید به همت مهندسان این حوزه شخص شود با وجود پتانسیل بالا چرا نتوانسته ارزش افزوده مناسبی از معادن برخوردار باشد.

وی با اشاره به اینکه استان قم از حیث مواد معدنی در رتبه چهارم قرار دارد، تصریح کرد: نداشتن ارزش افزوده مناسب سبب شده به درستی از این ظرفیت بهره برداری نشود.

حسینی با اشاره به اینکه سازمان استان قم پایبندی به مقررات، نظام و انضباط حاکم برسازمان استان قم در رده بالایی است تصریح کرد: استان قم در توزیع خدمات مهندسی برمبنای عدالت همواره در دستور کار خود قرار داده است همچنین استان قم خاستگاه بسیاری از دستورالعمل‌هایی است که در شورای مرکزی مورد توجه است.

رئیس سازمان نظام مهندسی معدن استان قم با بیان اینکه استان قم یکی از استان‌های پایلوت در بخش معدن است عنوان کرد: عامل اصلی برتری ویژگی‌های نظام مهندسی معدن استان قم همدلی، وفاق و سلامت نفس مجموعه اعضای سازمان است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.