قدس آنلاین/همدان: ۶ مرکز معاینه فنی در تعطیلات نوروز ، در سطح استان فعال بوده و در طول مدت اجرای طرح نوروزی از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین ، خدمات ویژه به مراجعه کنندگان ارائه خواهند داد.

مراکز معاینه فنی در ایام نوروز تعطیل نخواهند بود.

به گزارش قدس آنلاین از همدان ؛ نصرت‌الله حیدری مدیرکل حمل ونقل و پایانه های استان با اعلام مطلب فوق در ستاد اجرایی خدمات سفر استان ، افزود: پیرو دستورالعمل معاونت حمل و نقل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ، تمام مراکز مکانیزه معاینه فنی

خودروهای سنگین در ایام تعطیل و در مدت اجرای طرح نوروزی از 25 اسفند الی 15 فروردین 95 ، در سطح استان همدان فعال خواهند بود.
وی گفت: با توجه به  رعایت و افزایش ضریب ایمنی به ویژه در ایام تعطیلات نوروزی این مراکز موظف هستند نسبت به ارائه خدمات به دارندگان وسایل نقلیه سنگین و نیمه سنگین اقدام نمایند.
مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان خاطرنشان کرد: در حال حاضر 6 مرکز معاینه فنی در سطح استان فعال هستند که در ایام نوروز نیز با فعالیت مضاعف در امر ارائه خدمات به ناوگان سنگین و نیمه سنگین ، به خدمت خود ادامه خواهند داد.
وی با اشاره به اینکه ارائه خدمات امداد جاده‌ای به شرکت‌های بومی امداد خودرویی واگذار شده است، گفت: این مراکز علاوه بر انتقال خودرو باید تعمیرات خودروهای مسافران در راه مانده را نیز انجام  دهند و همچنین 10 اکیپ تعمیراتی سیار ، در محورها حضور

مستمر خواهند داشت.
حیدری با بیان اینکه اطلاعات وضعیت راه‌های استان از طریق رادیو به اطلاع مسافران می‎رسد، تاکید کرد: 35 اکیپ راهداری به همراه 258 خودرو در طول مدت اجرای طرح نوروزی فعال هستند تا در مواقع بحرانی و بارش برف نسبت به پاکسازی محورهای

مواصلاتی استان همدان اقدام نمایند.

وی تصریح کرد: به مظنور تأمین ایمنی راه‌ها با همکاری پلس راه، گشت‌های نامحسوسی با چند وسیله نقلیه شخصی در محورهای مواصلاتی استان تردد خواهند کرد تا پوشش ترافیکی مضاعف شود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان همدان ، یادآور شد : هماهنگی با جایگاه سوخت بنزین و گاز طبیعی به عمل آمده  تا برای تأمین سوخت اقدام کنند و در این میان جایگاه سوخت ترمینال همدان به صورت 24 ساعته فعال خواهد بود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.