قدس آنلاین:مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی اعلام کرد: كليه محورهاي این استان شاهد بارش نزولات آسمانی است.

بارش برف و باران در کلیه محورهای خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین از بجنورد، محمد مشتری اظهار داشت: هم اکنون در گردنه اسدلی محور بجنورد - اسفراین ،گردنه امین الله محور بجنورد – آشخانه ، بارش برف پراكنده در حال باریدن است.

وی اظهار داشت : در مابقی محورهای این استان نیز بارش باران به همراه مه وجود دارد .

مهندس مشتری گفت: با توجه به شرایط نامساعد جوی حاکم بر منطقه، راه های ارتباطی این استان باز و آمد و شد در این محورها برقرار است و رانندگان باید هنگام تردد احتیاط لازم را داشته باشند.

مشتري خاطر نشان كرد: در عین حال کلیه راههای ارتباطی این استان باز و آمد و شد در آن برقرار است و افزود: گروه های راهداری با استقرار در محورهای اصلی و فرعی، در صورت نیاز، اقدام به شن و نمک پاشی و باز کردن مسیرها می کنند.

وی از تمامی رانندگان خواست تا با سرعت مطئمن حرکت کنند و فاصله طولی را رعایت کنند و از سبقت غیر مجاز بپرهیزند و همچنین وسایل گرمایشی  و زنجير چرخ  و چراغ مه شكن نیز به همراه داشته باشند.

مدیر راهداری اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی همچنین از کلیه رانندگان خواست قبل از حرکت ، از طریق شماره ارتباطی  141 و یا تلفن 05832261000 مرکز مدیریت راه های استان، از آخرین وضعیت مسیر تردد خود مطلع شوند.

انتهای خبر/.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.