نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دهم با بیان اینکه معنای حضور مردم پایبندی به نظام است، گفت: پیروز نهایی انتخابات ۷ اسفند اخلاق‌گرایان بودند.

نماینده منتخب مردم مشهد در مجلس دهم: پیروز نهایی انتخابات اخلاق‌گرایان بودند

به گزارش قدس آنلاین، رضا شیران‌خراسانی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به حضور گسترده و چشمگیر مردم در پای صندوق‌های رأی اظهار داشت: مردم ایران بار دیگر نشان دادند که همچنان پای آرمان‌های امام و رهبری ایستاده‌اند و این حضور معنای نهایی‌اش همین پایبندی به نظام  و ولایت فقیه است.
وی افزود: از همان روز اعلام نتایج تأیید صلاحیت‌ها و مشخص‌شدن حضور بنده در صحنه رقابت‌های انتخاباتی به همه افراد ستاد سفارش کردم که اخلاق باید سرلوحه کارهایمان قرار گیرد. در این مسیر بارها ناملایماتی دیدیم اما اکنون خوشحالیم که در 7 اسفند پیروزی از آنِ اخلاق‌گرایان شد.
نماینده منتخب مردم مشهد و کلات در مجلس دهم اظهار داشت: اکنون زمان رقابت تمام شده و باید تمام تلاش خود را به کار بندیم تا با همکاری تمام نمایندگان منتخب وعده‌هایی را که اعلام کرده بودیم برای پیشرفت و تعالی مشهد و کلات عملی سازیم.
شیران‌خراسانی خاطرنشان کرد: از همین فرصت استفاده کرده و اعلام می‌کنم با آغوش باز و روی گشاده از تمام طرح‌های سایر نامزدها در حوزه انتخابیه مشهد و کلات که راه را برای مشهدی آباد باز می‌کند، استقبال می‌کنیم.
وی با اشاره به وظیفه سنگین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور در مجلس به نمایندگی از مردم بزرگ مشهد و کلات را افتخاری مقدس می‌دانم که البته باری سنگین است و از خدا می‌خواهم توانایی به دوش کشیدن آن را به بنده عطا کند.
شیران خراسانی اظهار داشت: تمام تلاش ما این است تا به تمام وعده‌های انتخاباتی خود و سایر همراهان در ائتلاف اصولگرایان عمل کنیم و در این راه نیازمند همفکری تمام مردم هستیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.