جنبش انصارالله یمن با قدردانی از مواضع سید حسن نصرالله در حمایت از مردم یمن اعلام کرد: ملت یمن هیچ گاه مواضع مکتبی شما را فراموش نمی‌کند.

دفاع تمام قد انصارالله از سید حسن نصرالله

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، شورای سیاسی انصارالله یمن با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: ما همواره مواضع مکتبی جناب سید حسن نصرالله را ارج می‌نهیم.

انصارالله در ادامه خطاب به سید حسن نصرالله تاکید کرد: ملت یمن مواضع شما را فراموش نخواهد کرد. هنگامی که زبان ها لال شده بودند شما سخن حق را گفتید.

در همین رابطه کاربران یمنی و عرب در شبکه های اجتماعی، عکس سید حسن نصر الله را با عبارت های سپاسگزاری همراه کرده و دست به دست بازنشر کردند. آنان با ایجاد هشتگ #شکرا_سید_العرب (سپاس، ای سرور عرب ها) مشارکت شخصیت های سیاسی، دولتی، فرهنگی و علما را نیز با خود همراه کردند.

چند لحظه پس از سخنرانی سید حسن نصر الله، صفحۀ "بسیج عمومی-یمن" و همچنین صفحۀ "انقلاب یمن- بسیج عمومی جهادی" بر روی تویتر و فیس بوک نوشتند: از همگان می خواهم این هشتگ را با عکس سید حسن نصر الله همراه کرده، منتشر کنند: #شکرا_سید_العرب.

پس از آن، "عبدالملک العجری" عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن درباره سخنرانی دبیرکل حزب الله لبنان نوشت: سید حسن نصر الله، تنها صدای اخلاق، در جهانی بی اخلاق است.

"هاشم شرف الدین" معاون وزیر اطلاع رسانی یمن نیز در پستی بر روی توئیتر نوشت: سرور اعراب، قطعا سرور مقاومت است.. مگر جز این است که عرب ها مردان مقاومتند؟

وی در پستی دیگر در توئیتر خود نوشت: سعودی زادگان در ظلم به مردم یمن صراحت دارند و سید حسن در دفاع از این ملتِ مظلوم صراحت دارد؛ هر دو صریحند، اما میان صراحت حق و وقاحت باطل، زمین تا آسمان فرق است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.