قدس آنلاین- اراک: سعید ملکی گفت : راهیابی تیم والیبال شهرداری اراک به لیگ برتر باشگاه‌های کشور که نشان از غیرت و همت بلند قامتان ورزش استان دارد، برگ زرین دیگری در تاریخ پرافتخار ورزش این مرز و بوم آفرید.

تیم والیبال شهرداری اراک به لیگ برتر باشگاه‌های کشور راه یافت. 

وی افزود: حلاوت این موفقیت عظیم که حق یکایک جوانان و ورزشکاران و ورزش دوستان این دیار است، گوارای وجود مردمی باد که حماسه هفتم اسفند را در پای صندوق های رای خلق کردند و سبب عزت نام ایران شدند. مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی تصریح کرد: به راستی این افتخار آفرینی جوانان غیور و غیرتمند تیم والیبال باشگاه شهرداری اراک که در سایه حمایتهای بی دریغ شهردار، اعضای شورای اسلامی کلانشهر اراک و برنامه ریزی مسئولان این باشگاه محقق شده است جای تقدیر و تشکر از تمام عزیزانی دارد که با عشق به نام دیار بزرگانی همچون امیرکبیر و با تمام وجود عزم خود را برای کسب سکوی افتخار جزم کرده و بار دیگر سبب درخشش نام این دیار در کشور شدند.

ملکی بیان داشت: در این برهه از زمان و علی رغم تمام محدودیتها و دشواری ها، با کسب این افتخار بزرگ، استان مرکزی که پیش از این نیز در ورزش همگانی یکه تاز ورزش همگانی کشور بود، در ورزش قهرمانی و حرفه ای نیز یکی از معدود استانهای کشور است که در فصل آتی در لیگ های برتر والیبال، بسکتبال و هندبال دارای نماینده است و به امید حق تعالی خوش می‌درخشد. وی ادامه داد: بدون شک این موفقیت ارزشمند حاصل تلاش و برنامه‌ریزی مسئولان استانی، آرامش و تعامل ایجاد شده بر مجموعه ورزش استان، زحمات و حمایت های بدون چشمداشت تک تک عزیزان فعال در تمامی رسانه ها، تلاش و کوشش خستگی ناپذیر اعضای هیئت مدیره، مدیریت و کارکنان این باشگاه و مربیان و ورزشکاران عزیزی است که اندیشه ای جز سربلندی و افتخار و اقتدار ورزش استان در سر نمی پرورانند. مدیرکل ورزش و جوانان استان مرکزی خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی این موفقیت ارزشمند را به تمامی مردم ورزش دوست استان تبریک گفته و سربلندی بیش از پیش ورزشکاران این خطه در میادین ملی و بین المللی را از درگاه باری تعالی مسئلت می‌کند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.