استاندار خراسان رضوی در اطلاعیه‌ای با اعلام ۳ روز عزای عمومی روز شنبه ۱۵اسفندماه، تمام ادارات، مراکز آموزش عالی و مدارس شهرستان مشهد را تعطیل اعلام کرد.

استاندار خراسان رضوی رحلت آیت‌الله واعظ‌طبسی را تسلیت گفت

به گزارش قدس آنلاین و به‌نقل از اداره‌کل روابط‌عمومی استانداری خراسان‌رضوی، براساس این اطلاعیه، علیرضا رشیدیان ضمن تسلیت ارتحال عالم ربانی، مجاهد نستوه و بزرگ خادم  حرم رضوی مرحوم آیت‌الله واعظ طبسی روز شنبه 15 اسفندماه را در شهرستان مشهد مقدس تعطیل عمومی اعلام کرد.
در این اطلاعیه آمده است؛ با عنایت به نقش و سهم بزرگ و بی بدیل آن بزرگوار در تاریخ مبارزات ملت ایران و استان‌های شرق کشور و مدیریت فوق‌العاده آن فقید در تولیت آستان قدس رضوی و به‌منظور بزرگداشت ارتحال آن مرحوم فردا شنبه 15 اسفندماه تمام ادارات، مراکز آموزش عالی و مدارس در شهرستان مشهد را تعطیل اعلام می شود.
در این اطلاعیه با دعوت از عموم شهروندان، زائران و مجاوران، ائمه عزیز جمعه و جماعات و علمای حوزه‌های علمیه، اساتید، مدیران، کارمندان، فرهنگیان و روسای سازمان‌ها و نهادها، کسبه، بازاریان و اصناف دعوت نمود در مراسم تشییع و خاک سپاری آن فقید سعید که ساعت 9 صبح روز شنبه از محل میدان شهدا به سمت حرم رضوی برگزار می‌گردد، شرکت کنند و قدرشناسی خود از خادمان صدیق کشور را در عالی‌ترین شکل ممکن به منصه ظهور برسانند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.