سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تاکید کرد: قوه قضاییه باید با عاملان فضاسازی علیه برخی نامزدهای مجلس خبرگان در تبلیغات انتخاباتی برخورد کند و ضعف‌های قانونی در برخورد با تخلفات در فضای مجازی برطرف شود.

قوه قضاییه باید با عاملان فضاسازی علیه برخی نامزدهای خبرگان برخورد کند/تأکید بر رفع ضعف‌های قانونی در برخورد با تخلفات فضای مجازی

حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری نماینده مردم گرگان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به فضاسازی بر علیه برخی نامزدهای مجلس خبرگان رهبری در جریان تبلیغات انتخاباتی، گفت: این موضوع باید توسط قوه قضاییه پیگیری جدی شود و البته دستگاه قضایی کشور ضوابطی برای برخورد با این مسائل دارد.
وی افزود: اگر این فضا مدیریت نشود و با متخلفان برخورد نشود و فضای باز که توسط نظام و انقلاب اسلامی ایجاد شده مورد سوء استفاده قرار گیرد آلودگی در فضای تبلیغات موجب بروز مشکلات مختلفی در جامعه می‌شود که به صلاح نخواهد بود و امیدواریم هرچه زودتر به این مسئله رسیدگی شود.
سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس مجلس اظهار داشت: ما در کشور در بحث تخلفات در فضای مجازی و برخورد با این تخلفات با ضعف قانونی مواجه هستیم که طرح آن در مجلس آماده شده است.
طاهری در پایان گفت: اما به دلیل اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد که ما لایحه مبارزه با جرایم در فضای مجازی را تهیه کرده‌ایم و آماده ارائه به هیأت دولت است طرح را متوقف گذاشتیم ولی تاکنون این لایحه به مجلس نیامده و ان‌شاءالله در مجلس آینده مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.