قدس آنلاین/همدان/ محمود شهرام فرد: حضور مقام معظم رهبری و اقامه نماز بر پیکر مطهر آیت الله واعظ طبسی ، نشان از مقام شامخ ایشان نزد رهبری معظم انقلاب است.

 آیت الله واعظ طبسی عاشقانه  پای اسلام ، نظام و ولایت مطلقه فقیه ایستادند

آیت الله غیاث الدین طه محمدی نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه همدان ، در گفتگوی اختصاصی با خبر نگار ما ، با اعلام مطلب فوق افزود: حضور مقام معظم رهبری در مشهد مقدس ودر جوار بارگاه منور رضوی و اقامه نماز بر پیکر مطهر آیت الله واعظ طبسی و حضور میلیونی امت قدرشناس خراسان و دیگر نقاط کشور ، نشان از بزرگی وپاکی آن شخصیت عالم ومجاهد فی سبیل الله و خستگی ناپذیر در بین آحاد مردم ومسئولان ایران اسلامی می باشد.
نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به مقام شامخ آیت الله واعظ طبسی در نزد امام خمینی(ره) ومقام معظم رهبری، خاطرنشان کرد: سالهای 42 و قبل از آن ، در شهر قم و منزل حضرت امام (ره) ، شاهد سخنرانی های پرشور ایشان (آیت الله واعظ طبسی) که در آن زمان روحانی بسیار جوانی بودند، که  کلام دلنشین ونافذ ایشان ما وهمه حاضرین را  در دفاع از اسلام و حریم ولایت به شوق وا می داشت.

امام جمعه همدان ، تصریح کرد: باعنایت ویژه امام (ره) و مقام معظم رهبری در سالهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ، مسئولیت خطیر نمایندگی ولی فقیه در خراسان و همچنین تولیت عظمای رضوی بر عهده ایشان بود ودر این مسیر سخت هیچوقت احساس خستگی ، علیرغم تهمت های ناجوانمردانه که گاها به ایشان زده می شد نکردند وعاشقانه تا لحظه آخر عمر با برکتشان پای اسلام ، نظام و ولایت مطلقه فقیه ایستادند.
وی افزود: یکی از هنرهای بزرگ ایشان این بود که از فضا سازی ها علیه خودشان ، هیچ گلایه ای نکرد وجوانمردانه از آنها می گذشت.
وی در آخر از خداوند متعال برای آن عالم مجاهد طلب غفران الهی و برای بازماندگانشان از باریتعالی صبر مسئلت کرد و گفت: در جوار مرقد ملا ئک پاسبان رضوی ، حضرت علی بن موسی الرضا(ع) ، این وجود مبارک آرام گرفت وامیدواریم حضرت رضا(ع) پذیرای این خادم  عاشق ودلسوخته اش باشد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.