دوسال برای ساختن فیلم کوتاهم دویدم و از من حمایت نشد امیدوارم برای جوانان فیلمساز دیگر این اتفاق نیفتد.

دو سال برای ساخت فیلمم دویدم

به گزارش قدس آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، مراسم افتتاحیه سینمای آینده پاتوق فیلم کوتاه؛ با حضور فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان، امیر تاجیک مدیر شبکه مستند، آرش رصافی مدیر تولید انجمن، علیرضا کریمی صارمی قائم مقام انجمن، محمود گبرلو، سعید روستایی کارگردان برگزیده سیمرغ فجر سی و چهارم عصر امروز در موزه فرش برگزار شد.

پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی و بیان مقدماتی از مجری مراسم،  فرید فرخنده کیش مدیرعامل انجمن سینمای جوانان گفت:این مراسم  شروع دوباره برای دورهم جمع شدن و فیلم دیدن است. با وجود فراهم شدن بسترهای تماشای فیلم کوتاه بازهم مخاطب این بخش سینما خاص هستند و امیدواریم در این فرصت گسترده شود.

در روزگاری که ظهور و بروز پیشرفت های تکنولوژی و شبکه های اجتماعی هرروز گسترده تر میشود باید فکری به حال سینما کرد و امکاناتی را برای استقبال از سینماو تماشای فیلم را باید فراهم کرد.

فرخنده کیش خطاب به فیلمسازان جوان این انجمن گفت: چشم سینمای ایران در انتظار شما و دستان شماست که آن را بسازید.

وی با تشکر از حضور سفیر کشور اتریش، از نمایش فیلم نماینده این کشور در مراسم خبرداد. این فیلم جزو پنج نامزد نهایی اسکار بوده است.

رئیس انجمن سینما جوان تصریح کرد: نگاه ژرف اندیش دکتر ایوبی همیشه با جوانان همراه بوده است. سینما از طریق شما جوانان بیمه خواهد شد.
 
امیر تاجیک مدیر شبکه مستند گفت: چابک سازی در رسانه ملی انجام شده و ۷۰۰ شغل از رسانه ملی کم شد. درب های رسانه ملی به روی جوانان و استعدادها باز است. معاون سیما هم گفته است که یکی از راه های برون رفت رسانه ملی از مشکلات استقبال از جوانان و استعدادهای جوان است. باید ظرفیت هایمان را در کنار هم بگذاریم تااتفاقی در فیلم کوتاه بیفتد.

سپس از سعید روستایی کارگردان فیلم کوتاه و «ابد و یک روز» برگزیده سیمرغ فیلم فجر تقدیر شد. 

سعید روستایی گفت: من هرچه دارم از فیلم کوتاه است. حال خوبی دارم و این روزها از زمین و آسمان برایم خوب میبارد.

وی با ابراز گلایه از مدیرعامل انجمن سینمای جوان گفت: دیدارم با آقای فرخنده کیش تاریخی بود. من دوسال برای ساختن فیلم کوتاهم دویدم و از من حمایت نشد امیدوارم برای جوانان فیلمساز دیگر این اتفاق نیفتد.

پس از سخنان روستایی ۴فیلم کوتاه برای حاضران پخش شد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.