مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت با اشاره به افزایش تعداد متقاضیان سفر به عتبات عالیات در ایام نوروز، گفت: هتل‌های عراق نیز مناسب هستند و درجه بندی شده است.

نظارت بر کیفیت هتل‌های عراق انجام گرفته است

به گزارش قدس آنلاین،محسن نظافتی در گفت‌وگو با تسنیم درباره برنامه‌های انجام شده برای عتبات عالیات نوروزی و آماده سازی هتل‌‌ها اظهار داشت: هتل‌های عراق برای زائران دارای کیفیت بندی است و این مهم نیز در ثبت نام زائران اعلام شده است.
وی ادامه داد: زائران می‌توانستند براساس درجه‌بندی‌ها انتخاب هتل‌ها در عراق را انجام دهند ؛ تا حد زیادی نظارت بر عملکرد این هتل‌ها شده است اما برخی ضعف‌ها نیز به دلیل شلوغی بیش از حد درخواست و افزایش تعداد زائران است.
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت اضافه کرد: برای افزایش کیفیت به زائران ایرانی تلاش‌های لازم انجام شده است اما معدود ضعف‌هایی وجود دارد که امیدواریم هرچه زودتر برطرف شود و شاهد سفری معنوی و راحت برای زائران باشیم.
نظافتی خاطرنشان کرد: برای عتبات نوروزی امسال در حدود 180 هزار نفر ثبت‌نام کرده‌اند که از این تعداد 120 هزار نفر از تاریخ 21 اسفند تا 15 فروردین عازم سفر زیارتی عتبات می‌شوند و این نشان دهنده افزایش صد درصدی تعداد زائران در ایام نوروز سال‌های گذشته است.
وی درباره افزایش هزینه‌های سفر زائران عتبات نیز گفت: سعی  کرده‌ایم برای زائران عتبات افزایش قیمتی را نداشته باشیم اما محدود افزایش قیمت احتمالی نیز به‌دلیل افزایش حمل و نقل در ایام عید است که ربطی به سازمان حج ندارد.
مدیرکل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت از زائران عتبات عالیات درخواست کرد تا تنها از طریق کاروان‌های مجاز این سازمان سفر کنند و افزود: کاروان‌های غیرمجاز قرارداد امنیتی و یا تسهیلات پزشکی ندارند و اگر مشکلی برای زائران پیش آید مدیران چنین کاروان‌هایی پاسخگو نیستند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.