قدس آنلاین- سبزوار : مدیر روابط عمومی و امور بین الملل دانشگاه حکیم سبزواری گفت: مهمترین وظیفه روابط عمومی ها، آگاهی بخشی به جامعه است.

باید به مجموعه روابط عمومی ها ، نقش و کارکرد آن توجه ویژه ای شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از سبزواردکترحسن دلبری که در نشست مدیران روابط عمومی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی منطقه 9 کشور در سبزوارسخن می گفت افزود: باید نگاه به روابط عمومی به عنوان یک سازمان تشریفاتی اصلاح شود و روابط عمومی ها به جایگاه اصلی خود به عنوان سازمان های روزآمد، برنامه مدار و فراگیر ارتقا یابند.

وی ادامه داد : روابط عمومی ها به عنوان بخشی از ادارات و سازمان ها وظیفه خطیر اطلاع رسانی و ارتباط با مخاطب درون و برون سازمانی را بر عهده دارند و باید به مجموعه روابط عمومی ها و نقش و کارکرد آن توجه ویژه ای شود.

وی نقش روابط عمومی دانشگاه ها را در کوتاه کردن دیوارهای دانشگاه نقشی مهم و بی بدیل توصیف کرد و تصریح نمود : روابط عمومی ها نقش مهمی در برقراری ارتباط موثر بین دستگاه مربوطه و رسانه ها ایفا می کنند که این ارتباط بستر رشد و تعالی دانشگاه ها را فراهم می کند.

وی خاطرنشان کرد: برای اینکه با این نگاه ویژه به روابط عمومی ها نگریسته شود باید روابط عمومی ها با درایت و خوش فکری و تعامل سازنده با واحدهای درون و برون سازمانی به تقویت و تبیین جایگاه روابط عمومی ها کمک کنند.

مدیران روابط عمومی دانشگاههای منطقه 9 کشور در ادامه این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پرداختند.

استفاده از ظرفیت های بالقوه فضاهای مجازی، ارتقای سازمانی روابط عمومی ها در چارت سازمانی دانشگاه ها، ایجاد پل ارتباطی موثر بین دانشگاهها و مراکز پژوهشی و پارک های علم و فن آوری جهت هدایت دانشجویان به سوی این مراکز و لزوم ایجاد بستری مناسب جهت استفاده از تجریبات روابط عمومی های دانشگاه ها از موضوعات مورد بحث در این نشست بود.

ادای احترام شرکت کنندگان به جایگاه شامخ شهدای گمنام دانشگاه حکیم سبزورای و شرکت در کارگاه آموزشی با عنوان " نقش روابط عمومی در پیشبرد اهداف دانشگاه"، دانشگاه گردی و غرس نهال در بوستان سرو قامتان در راستای طرح یادگار سبز از دیگر برنامه های این نشست یک روزه بود. /  انتهای پیام  

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.