قدس آنلاین- لرستان: سازمان‌هاي مردم‌نهاد ظرفيت پنهان و بازوان توانمند پليس، در تحقق رويكرد پيشگيري اجتماعي از جرائم هستند.

سازمان‌هاي مردم‌نهاد، بازوان توانمند پليس

به گزارش قدس آنلاین از خرم آباد، فرمانده انتظامي بروجرد، در جلسه اي که با حضور کارکنان سازمان مردم نهاد زنان و خانواده در دفتر فرماندهي انتظامي اين شهرستان، بر گزار شدگفت:همکاري سازمان هاي مردم نهاد با نيروي انتظامي، باعث بالارفتن اعتماد عمومي، همکاري و همراهي بيشتر آحاد مردم با پليس خواهد شد.

سرهنگ" عليرضادليري " افزود: پليس به عنوان متولي امنيت و بازوي اجرايي دولت براي تامين امنيت در جامعه، بيشترين ارتباط و تعامل را با شهروندان دارد.

وی اظهار داشت: همكاري و تعامل پليس با سازمان‌هاي مردم‌نهاد مي‌تواند نقش بسزايي در پيشبرد ماموريت ها داشته باشد.

فرمانده انتظامي بروجرد تصریح کرد: با توجه به تغيير و تحولات جوامع امروزي مشاركت مردم در تمامي عرصه هاي حكومتي ضروري است؛ از اين رو مشاركت مردم در عرصه نظم و امنيت نيز جايگاه بالاتري يافته است.

دلیری خاطر نشان کرد: يكي از مهمترين رسالت هاي سازمان‌هاي مردم‌نهاد، اقدامات پيشگيرانه از وقوع جرائم است.

در ادامه "سبحان فرخ فال"رييس سازمان مردم نهاد زنان و خانواده ،ضمن تقدير از فرماندهي و کارکنان انتظامي اين شهرستان در برقراري امنيت مطلوب در بروجرد بيان داشت : سازمان مردم نهاد، آمادگي كامل جهت همكاري ومشاركت با پليس اين فرماندهي دربحث امنيت را دارد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.