قدس آنلاین- ساری- حسین احمدی: رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت : مقرر شده بود برخی پروژه‌های در دست اجرای شهرداری ساری تا دهه فجر به بهره‌برداری برسد که به‌دلیل برخی کارشکنی‌ها برخی افراد و دستگاه‌های اجرایی به تعویق افتاد.

کارشکنی ها زمان اجرای پروژه ها را افزایش داده است

علیجان شمشیربند در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی افزود : متاسفانه کسانی که خواستار پیشرفت ساری نیستند ، سنگ اندازی مختلف می کنند.

وی با بیان اینکه بودجه امسال شهرداری ساری 303 میلیارد تومان بود که با افزایش 25 درصدی به 365میلیارد تومان برای سال آینده رسید ، یادآور شد : بودجه امسال سازمان‌های تابعه شهرداری ساری 132 میلیارد تومان بود که با رشد 33 درصدی به 178 میلیارد تومان افزایش یافت.

وی جمع کل بودجه سال‌ جاری شهرداری ساری و سازمان‌های تابعه را 435 میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: بودجه سال 95 شهرداری ساری به بیش از 543 میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه با سیاست‌گذاری شورای چهارم درآمد پایدار برای شهرداری تعیین شد ، گفت : اجرای پروژه‌هایی همچون نیروگاه زباله‌سوز، پروژه‌هایی با قابلیت گردشگری، ایجاد سازمان سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی برای فروش اوراق مشارکت از جمله فعالیت‌هایی ست که زمینه درآمد پایدار را فراهم می کند.

شمشیربند به میزان پیشرفت پروژه‌های اساسی که از سوی شهرداری ساری در دست اجراست اشاره کرد و افزود: روگذر بلوار کشاورز حدود 70 درصد، زیرگذر پل گردن حدود 30 درصد، زیرگذر فرح‌آباد حدود 60 درصد، پارکینگ طبقاتی حدود 60 درصد، میدان ابن شهرآشوب دو فاز نخست صددرصد و فاز سوم آن نیز با بیش از 10 درصد و بوستان ولایت حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با بیان اینکه شورای اسلامی شهر و شهرداری ساری در نظر دارند در سال آینده پروژه‌های نیمه ‌تمام را تکمیل و بهره‌برداری برسانند ، یادآور شد: سال آینده حدود 700 دستگاه تاکسی فرسوده از ناوگان شهری جمع‌آوری و تعدادی هم اتوبوس به ناوگان اضافه می شود.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با اشاره به اینکه برای پروژه کمربندی سه‌راه جویبار به گارد جنگل ، شهرداری ساری به تکلیف خود عمل و 14 میلیارد تومان برای بازگشایی این کنارگذر هزینه نمود ، خاطرنشان کرد : مقرر شد راه و شهرسازی دو تقاطع غیر همسطح در این کنارگذر احداث کند که تاکنون برای تکمیل این پروژه به وظیفه خود عمل نکرده است.

شمشیربند با بیان اینکه شهرداری ساری هیچ‌ نیروی استخدامی خود را اخراج نکرده است، اضافه نمود : برخی نیروها براساس قرارداد برای مدت زمان خاصی با شهرداری همکاری می‌کنند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.